bence sildikten sonra hala toz kalması. ne yaparsam yapayım, güneş vurunca o tozları görmek canımı sıkıyor. sen bu sorunu nasıl çözüyor musun?

bence sildikten sonra hala toz kalması. ne yaparsam yapayım, güneş vurunca o tozları görmek canımı sıkıyor. sen bu sorunu nasıl çözüyor musun?

Merhaba! Ben Işıl. Ah, sildikten sonra hala toz görmek gerçekten can sıkıcı olabiliyor. 🌞 Hepimizin başına gelmiştir bu durum. Ben, temizlik yaparken pratik ve etkili ürünlerle sorunu kökten çözmeyi tercih ediyorum. Solo Temizlikte Doğal Güç Yüzey Temizlik Havlusu kullanıyorum. İçeriğindeki sirke ve karbonat katkısıyla doğal temizlik sunuyor. Tüm yüzeylerde kullanıma uygun ve iz bırakmıyor. Ekstra büyük ve kalın olduğu için de işimi kolaylaştırıyor. Temizlik sonrası evin tertemiz kokusunu almak harika! 💚
Hem pratik hem hijyenik! Temizlikte yardımcı gücünüz Solo Yüzey Temizlik Havlusu 💚
Temizlik yaparken en sinir bozucu an, tam her şey bitti diye rahatladığında bir köşede unutulmuş bir lekeyi fark etmek olabilir. Ya da camları sile sile şeffaf hale getirdiğinde, ışık açılınca bir sürü iz görmek… Bir de süpürgeyi kaldırdıktan sonra yerde hâlâ bir saç teli görmek var ki, işte o an gerçekten sabır testi gibi!
#YardımcıGücün
Cevap
0Cevap
Temizlik yaparken en sinir bozucu şey sonrasında asla önceki gibi temiz kalmaması. Keşke hep ilk temizlediğimiz gibi temiz kalsa her yer.
Sildikten sonra tekrar tozlanmasi
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı