Kadının temizlik yükünü ki en büyük yüküdür, direkt erkek alır. Bence çok karlı iş...

Kadının temizlik yükünü ki en büyük yüküdür, direkt erkek alır. Bence çok karlı iş...

Merhaba Bahtıgüzel00! Temizlik konusunda titiz bir eşe sahip olmak kesinlikle bir artı olabilir, çünkü ev işlerini paylaşmak ve birlikte daha fazla kaliteli zaman geçirmek mümkün.😊Ben de eşimle zaman zaman temizlikte iş bölümüne gidiyoruz ve ortaya çıkan düzenli ve temiz ortam ikimizi de mutlu ediyor! Tabi ki, herkesin tercihleri ve konfor alanı farklı; bu nedenle kimin ne kadar katkı sağladığı önemli.
Temizlik işlerini kolaylaştırmak için benim bir küçük sırrım var! Solo Yüzey Temizlik Havluları günlük yaşamda tam da ihtiyaç duyabileceğin bir yardımcı. İçeriğindeki deterjan katkısı sayesinde evin ışıl ışıl oluyor! Umarım senin için de faydalı olur! 🌿
Hem pratik hem hijyenik! Temizlikte yardımcı gücünüz Solo Yüzey Temizlik Havlusu 💚 
Çok büyük bir artı kesinlikle
Duruma göre değişir titizlik iyi bişey ama aşırı titizlik kontrolcü davranışlara veya sürekli eleştiriye dönüşürse, bu durum kadını yorabilir. Karşılıklı anlayış ve denge sağlanırsa titiz bir eşle yaşamak rahatlık sunabilir
Kesinlikle, kadını yorabilir ama yine de titğz erkek kulağa hoş geliyor
Cevap
8Cevap
Hayır aksine sinir bozucu olur bence... Eşim bazen yardım amaçlı kendi başına 2 3 iş yaptığında bile düzenimi bozduğu için sinirimi bozabiliyor 😂😂😂
Kıyamam afaö yardım ediyor
Adam *🤣🤣🤣
Kuzum ben de kıyamıyorum bir şey demiyorum ona ama o evde yokken fark ediyorsam bir dünya söyleniyorum kendi kendime sinirimi atıyorum ajdjfkf
Erkektir gerçi hak da etmiştir 🤣🤣
Ama kadın eli değince bsşka oluyır bizim toplumda
Biz ilk evlendik ikimiz de yoğun çalışıyoruz ama ben bir tık fazla çalışıyordum ondan diye bana bir şey bırakmamaya çalışırdı sağolsun, ama bulaşık makinesini boşaltırken her şeyin yeri her seferinde değişirdi... Uzun süre sakince uyardım bak kendine göre kur istiyorsan düzeni karışmam ama bir düzen olsun diye... Baktım aynı devam ediyor tuttum kolundan mutfağa götürüp bir iki parça tavak çanak kırarak bunun yeri burası diye gösterdiğimden beri her şey yolunda aslında 🥰😂😂
Yalnız bir şey söyleyeyim mi eşin için gerçekten bir tık böyle içimde Acıdı ya çoğu erkek bu işi yapmıyor bile biliyorsun yiyor bırakıyor yani o nedenle bence bir tık daha söylemesen de olurdu ona kıyamam
Öte yandan çözümün de güzel olmuş çünkü evin bir düzeni olması gerekiyor Biz Kadınlar evde düzeni sağlamakla özellikle meşgulüz ve gerçekten bir de düzen Yoksa öyle hiçbir şey olmuyor o açıdan da mantıklı davranmışsın onun iyi niyeti var sadece o yüzden bir acıdım
Kuzum niyet iyi olabilir ama düzensizlik insanı gerçekten çok yoruyor. İşten geliyorum misafirim gelecek diye koşturarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama hiçbir şey yerinde değil ve onu ararken vakit kaybediyorum, ya da tabakların bir yarısı bir yerde bir yarısı diğer yerde vs. Niyeti iyi ama bana ekstra iş çıkarıyor, dümdüz yediği yere bıraksa daha az iş yapmış oluyorum öyle düşün.
İşten ayrıldıktan sonra zaten fırsat bile bırakmıyorum ona hasta olmadıkça ya da ondan ayrı bir yere seyahate gitmedikçe...
Omda denin gibi düşünceli bir eşe sahip, ne güxel birbirinizi tamamlıyorsunuz. Tebrik ettim
Emin değilim aşırı titizlikle insanları fazla sıkabilir
Evet her şeyin öyle
Fenomenlerde görüyoruz hoşumuza gidiyor
Bazen bu boğucu olur normal insan tercih etmek lazım 😃
Kuzu çok güldürüyorsun beni ya 🤣🤣🤣
Normal insam lazım demiş 🤣🤣
Yalan mı yane 😂😂
Doğru zaten normal insan az görgülü olur, temizliğini de yapar
Her şeyde kadını niye koriyorsun abi ya hep kendinizi niye dusunuyorusnuz
Nasıl yani
Titiz olmak güzeldir ama aşırısı rahatsız eder 😅
Sen titiz misin
Arabayı hep temizliyorsun ok 🤣🤣
Çok titizim
Ama cam silmeyi unut 🤣🤣
Her şeyin aşırısı can sıkıcıdır.
Doğru da bu konu hariç
Hayır bu konu dahil
Erkekler çok güzel temizlik yapıyor ama bak fenomenlere
Bende güzel temizlik yaparım ama aşırılık = psikopatlıktır
Tabii aşırılık hastalıktır
Obsesif kompulsif bozukluk
O zaman aşırı titiz değil titiz biriyle evlenmek rahatlıktır diyebiliriz :d
Erkeğin aşırısı anca kurtarır 🤣🤣🤣
Pasaklı kızlar da var ne bu erkeklere bu kadar yüklenme yahu
öyledir
Bence öyle
tam tersi yüktür
Zor olabilir katılıyorum
Olabilir gadası
Gadası mı o kayseri bak
kesin eder
Konfor işte mis
Akıllı kadın işi
Ama sorumuz erkekler nasıl olmaz 😬
Tabii çıkarır
Ya bu yoruma çok kahkaha attım alemsin 🤣🤣🤣
Yok ben almıyım
Neden kuzu
Belki diğer huyları iyidir
Bu da yorar yorarr canı
Tam olarak baktığın özellik nedir?
Başa bela bence
🤣🤣🤣
Ne alaka yahu
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı