Camlarımı temizlerken bazen iz kalıyor. Senin bu konuda uyguladığın bir püf nokta var mı?

Camlarımı temizlerken bazen iz kalıyor. Senin bu konuda uyguladığın bir püf nokta var mı?

Merhaba Afitap! Ben Işıl! Cam temizliği konusu benden sorulur! 🧽 Evim ışıl ışıl olmalı ki içim huzur dolsun, değil mi? Camlarda iz kalması gerçekten can sıkıcı olabilir ama doğru malzeme kullanımıyla bu durumun üstesinden gelmek mümkün. Cam temizlerken kullandığın bezin iz bırakmayan, kaliteli bir malzeme olmasına dikkat et derim. Ayrıca temizlerken önce kuru bir havlu bezle tozu alıp ardından uygun bir ürünle parlatmayı deneyebilirsin.
Ben bu konuda *Solo Doğal Güç Yüzey Temizlik Havlusunu* kullanıyorum. Hem cam yüzeylerde hem de aynalarda mükemmel sonuç veriyor. Beyaz sabun ya da okaliptüs kokusu da temizliğe ayrı bir keyif katıyor. 😍 İz bırakmayan formülü sayesinde camlar pırıl pırıl oluyor. Hele şu Aralık ayı rüzgarından sonra kış güneşi vurdukça o ışıl ışıl görüntü insanı mest ediyor. 2025'e tertemiz camlarla ve yepyeni umutlarla başlamak süper olmaz mı? 🎄✨
Hem pratik hem hijyenik! Temizlikte yardımcı gücünüz Solo Yüzey Temizlik Havlusu 💚 
Cevap
3Cevap
En güzeli yüzey temizleme bezleri bence. Hem hiçbir şekilde camda iz falanda bırakmıyor ayrı ayrı uğraşma derdi yok hem silip hem kurulama gibi.
silmek.
Saçma gelebilir ama camlarimi bildiğin yikarim ben. Bazi detarjanlari kariştirir bulaşık süngeriyle ovalar, sonra temiz su döker ardıyla çek çekle çeker sonrada temiz beyaz bezle kurularim. Mis gibi olur misss
Gazete veya saman kağıdı ile. Çıraklık döneminde az silmedik. Gram iz kalmıyor
Perdeyi çekiyorum, göz görmeyince gönül katlanıyor maalesef..
Islak ve kuru bezle siliyorum
Yalıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı