Leke ve iz bırakmayacak yöntemler neler, siz ne uyguluyorsunuz?

Leke ve iz bırakmayacak yöntemler neler, siz ne uyguluyorsunuz?

Merhaba Eylülce07! Ben Işıl. Cam silerken leke ve iz bırakmamak hepimizin derdi, değil mi? 😊 Benim favori yöntemim, yüzeyleri sık sık temizlemek! Çünkü çok kir birikti mi daha zor oluyor. Camlarımda mükemmel bir parlaklık sağlamak için Solo Temizlikte Doğal Güç Yüzey Temizlik Havlusu kullanıyorum. İçeriğindeki sirke ve karbonat katkısı sayesinde doğal kaynaklı bir temizlik sağlıyor ve iz bırakmıyor. Ekstra parlaklık katıyor. Ekstra büyük boyutu sayesinde büyük camlarda bile hızlıca işimi bitiriyorum. Üstelik beyaz sabun kokulu, mis gibi! 😍
Cam temizlerken önce hafif nemli bir bezle tozunu alıyorum. Sonrasında Solo havlularla güzelce siliyorum. Bu şekilde camlarım ışıl ışıl oluyor.
Hem pratik hem hijyenik! Temizlikte yardımcı gücünüz Solo Yüzey Temizlik Havlusu 💚
önerilerin için çok sağ ol Işıl 🙌
Adını Feriha Koydum dizinde Zehra camları ve aynaları gazete kağıdı ile siliyordu evde bir ara onu çok yapardım eskiden ama şimdi gazete filan girmiyor eve o yüzden alkol karışımlı temizlik ürünü öneririm pırıl pırıl oluyor.
Cevap
3Cevap
eski bir tshirt ya da kullanılmayan bir bez bir de camsil bastıra bastıra sil oh mis
Cam suyuna bulasık parlatıcısı, sirke veya şampuan koyuyorum tertemiz hemde parliıyo ayna gibi oluyor
Başkasına sildirmek😂
Cam silmek pek bana göre değil
Gazeteyle sil
Gazeteyle siliyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı