Biz seviyoruz ama pek de kullanioz. burada yurt disinda pencere modelleri biraz farkli tr'den Disardan panjur oldigundan perdeye gerek de kalmiyor aslinda 😁
Babam hep şehir dışı/ülke dışı görevde olduğu için evin uzunu ben olunca bana astırıyorlar maalesef.😸 Bazən temizliğe best friendim geliyor. Erkek olduğu için ona kilitliyorum o işi.😼
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
evli olsam ben yaparım
Bizim evde perdeleri erkek kardeşim aşar, görevi olduğu için ona kilitleriz..
Kıyamam
Yikanacak perde yok evde cok sukur. Hepsi stor 😬😬
İyiymiş
Hem ucuz oluyor stor aslında ama modası geçti
Biz seviyoruz ama pek de kullanioz. burada yurt disinda pencere modelleri biraz farkli tr'den
Disardan panjur oldigundan perdeye gerek de kalmiyor aslinda 😁
Her odanın perdelerini o odayı kullananlar asıyor :D ortak alanlardakini babam takıyor
Babalar fedakar işte 🤣🤣🤣
Bir zahmet assınlar :D allahtan pek söylenen biri değil
İyiymiş bak hem sakin mis gibi
Kadınlar asar erkekler söylene söylene aşıyor keyfimi kaçıramam
Maalesef biraz öyleler
Perde ve cam işini hiç sevmediğim için yardıma birini cagririm genelde onlar yapar
Ben de hiç sevmiyorum
Hep kendim asarım. Boylu boslu kadınım niye minnet edeyim kocama.
Oh mis boysuz olanlar da var
Ben asarım nerden bulucam o saatte adam işte oluyor
Erkeklerin asması daha mantıklı
Tabii
ben asarım -_- evin uzunu olmaz cok zor
Evet muhakkak
kadınlarda erkeklerde asar
Sizde peki
bizde böyle, annem asıyor ama yetişemiyor babama taktiriyo
Ben asıyorum 😭😭
Kolay gelsin
Eşim asıyordu ama artık oğlanlar asıyor.
O kadar büyükler mi oğlanlar, siz de çok genç gözüküyorsunuz
Evet 25 ve 20 yaşında iki oğlum var.
Oooo şaşırdım. Erken evliliğin güzel yanı da bu olsa gerek
Evet😀
ben asıyorum hep uzun boylu olduğum için
Bazen öyle oluyor işte uzun boylu olunca :)
evet haklısınız
Ben asıyorum boydan dolayı
Erkekler boydan dolayı bu işi üstleniyor
Evet ama annemede evli olsaydım eşimede astıramam erkeğin yapması daha doğru
Aslında ever fiziksel olarak erkek daha rahat yapar bu işi
Evet bencede..
Ben asıyorum anneme astırmam
Harikasın 🫶
Teşekkürler
Rica ederim
Kadınlar tabi ki, erkekler pek yanaşmıyor.
Maalesef öyle
Tabiki de ben asıyorum
Olması gereken
Evde erkek olmadığı için kadınlar
Erkek olmayınca öyle zor
Bence çok kolay
Ben asıyorum maalesef
Boy uzun olunca 🤣🤣
Tek yaşayınca insan seçenek senden başkası olmuyor
Maalesef ki öyle
🍀🍀🍀🍀
Benden başka kimse ilgilenmiyor temizlik işleriyle
Erkekler assın
Elbette
Ben asarım
Kocaman bravo sana
Temizlikçi asar
Ooo iyiymiş
Bana kalıyo hep
Büyük evlat sensen
Evet ya 🙄
Büyükler öyle şımarık olamıyor
Öyle cidden erkek kardeşim evde ayı gibi yatıyo her şeyi bana yaptırıyorlar
Genelde bana kalır
Erkeklere kalıyor zaten
Evde 5 erkeğiz ama annemin sözü bana geçiyor sadece
ben asarım
Asmak da lazım
neyi
Perde konumuz
asıyoruz zaten eskiden beri tamamen evliliğe ön hazırlık
Erkekler asar
Olması gereken
Az önce ben astım
Kolay gelsin diyelim o zaman 🙏
Bana astırıyorlar.
Erkekler işte iş yapmaktan hep kaçarlar
Babam hep şehir dışı/ülke dışı görevde olduğu için evin uzunu ben olunca bana astırıyorlar maalesef.😸 Bazən temizliğe best friendim geliyor. Erkek olduğu için ona kilitliyorum o işi.😼
Görevi nedir merak ettim, diplomat mı
Asker.
Ben takarim hep
Erkekler ne yapıyor erkekler :)
Kiz milyon tane laf ediyor perdemi asar giderim aman ya😃
Çeneleri düştü iyice modern erkoların
Erkolar
Ah gariplerim :)
Ah ah hiç acima boş ver haha
Doğru acırsa acınacak duruma düşersin
ben asıyorum
Boy uzun galiba
Yoo 165 kvkvf
Tavan alçak o vakit
Hayır tavanda yüksek koltuk petek demeden tırmanıyorum bir şekilde asıyorum djxjzjx
Çok tatlısın, tırmanıp asıyorum bir şekilde diyor 😍🤣🤣
😂😂Teşekkür ederim 💖💝💝💖💝💝
Rica ederim 🤣🤣
😂😂
Ben asiyorm
Güçlüyüm diyorsun bu alanda
Boyu uzun olan
Kim işte o 🤣🤣
O an kim denk gelirse
Bizim evde hep ben asarım 1.50 boyumla🙃🙃
Nasıl yetiyor o boy
Merdiven sağolsun
Merdiven varsa iyi evin içinde
Mecbur var onsuz bir şey olmuyor
Kociş
hem erkek hem kadın işi yapıyorum.
kadınlar
Çok önemli değil
Erkekler
erkekler asar
Evet aşmak zor
Erkek asar
Hizmetli takar
Ben asıyorum
Erkek
O an kim varsa.
Kim oluyor genelde :)
Ben 😁
İşte kader mahkumu 🤣🤣
Erkek asar
babam takıyo 😃