Günde iki kere dezenfektan banyosu yaptırıyorum ama üç kere yaptırsam da olur sanki

Günde iki kere dezenfektan banyosu yaptırıyorum ama üç kere yaptırsam da olur sanki

var ya deli derecesindeyim ben ya 😂 benim telefonuma benden başkası dokunamaz mesela o dokunan kişinin parmakları telefonuma dokunduğu an aşırı rahatsız oluyorum kim olursa olsun , dışarıdan eve geliyorum ilk işim telefonumu ıslak mendille silmek
onu da geçelim her gün mutlaka evdeysem bile telefonumu ıslak mendille siliyorum 😂
Ya her telefonla konuştuktan sonra silesim geliyor benim de öğğ
o sebeple benim telefonum aşırı temiz görüntüde mesela hatta benim kılıfım şu an kar beyaz ve kir namına bir şey yok 4/5 aylık kılıf 😂
Ya benim tükenmez kalem oluyor deli oluyorum sjdjd
o zaman ben de deli olurdum 😃
🥺🥺 yapacak bir şey yok
şarj aletimi de siliyorum bu arada o sebeple benim şarj cihazı hala ilk aldığım gün ki gibi bembeyaz 😂
Ya benim şarj aletim nerdeyse 4 senelik o yüzden ona artık bir şey yapmıyorum agsjs. Bozulursa yeni kabloya gerekli hassasiyeti göstericem sadece
Çok ama çok önem gösteririm hatta kendi çevremdeki insanlarada hep yaptırırım (hata azarlarım telfonun neden böyle diye) her sabah telfonu elime almazdan önce ekranını temizlerim☺️
Temizliğine önem vermediğim tek bir şey yok. Temizlik benim için aşırı aşırı önemli ya Çok toplu sayılmam dağınık biriyim ama her konuda temizlikte zirveyimdir
Kız sen ben misin yoksa
Bilmiyorum 😂😂 telefonu ve ayakkabıları insanı her zaman ele verir. Elini temiz tutanın telefonu da temiz kokar hep dikkat etmişimdir telefon kokusuna günde 10 kez yıkıyorum elimi o telefonun da pis olma ihtimali sıfır oluyor haliyle. Ama net bir şekilde söyleyebilirim ki Türk kadınları pis yemek yapıyorlar o ellerle telefona dokunuyorlar falan. Erkekler de çok temiz sayılmaz ama ben kendi cinsim üzerine konuşursam temiz kadın bir erkek için nimet oldu artık.
Ailemle yaşadığım evde televizyon kumandasını mesela her gün zemin temizleyici mendiller var yeni çıktı piyasaya sirkeli çamaşır sulu falan. O mendillerle siliyorum kumandayı bile her gün. Benimle yaşamak kolay değil 😂😂
Cevap
20Cevap
telefonumu temizliyorum sürekli tabi ki de
Dünyanın bütün pisliklerinin telefonunda toplandığını düşünerek günde 15 kere telefonumu temizliyorum
İyi yapıyorsun
Ekrani silersem silerim yenisini alayim bebek gibi bakarim jsjsjs
Olmaz şimdiden başlaman lazııımm
Yemek yedikten sonra elimde kalan fazla ıslak mendille silerim 😂
Allah razı olsun ya
E yetmez mi bazıları hiç silmiyor
Dalin sıkıyorum üzerine sonra pantolonuma siliyorum tamam😹
Mis kokuyordur
Tabi iyi bakarım bebeğime ejjd
İletken veya oksitleyici olamayan temizleyici bir sıvıyla yıkarım pazar günleri hariç her gün.
Ekranda çok parmak izi olduğunu fark ettiysem yani kirliyse mutlaka silerim ama her gün değil şimdi yalan olmasın dkfkdk
Sürekli ıslak mendille silip peçeteyle kuruluyorum kafayı yedim
Kedi yalasa doyar benim ekrani o kadar temiz çocuklar sağolsun en son dondurma damlatmislardi
Kirliyken dokunmuyorum elimi yıkandıktan sonra telefonu da yıkama zorunlulugu ile yaşıyorum.
Elimden geldiğince özen gösteriyorum ama bazı zamanlar unutuyorum
Umurrrumda bile değil fotoğraf çekeceksem kamerayı üzerime silerim tamam
Yaa yapma öylee
Ne gerek var? niye temizleyim telefonu her gün ertesi gün tekrar kirlenmicek mi? Gerek duymuyorum telefonumu zaten temiz kullanırım
Eve girdiğimde telefon temizliği sonra da ellerimi yıkıyorum 🤣
gözüme çok battığında kılıfını çıkartıp siliyorum hijyenik mendille telefonu da dahil
Ara sıra banyo yaptırırım dalinle
Oh miss
kirlendiğinde yenisini alıyorum
Zenginlik desen var
Her gün hacı şakir sabunla yıkarım mis gibi
Ben dalin tercih ediyorum 🙂↔️
Hayatı o kadar sevmiyorum
Aşko telefon kirlendiği an pislik içinde yüzüyormuş gibi hissediyorum 😭
Suya sokup çıkarıyorum.
Ben de yıkıcam artık
Ben telefonu silmek için sürekli yüzey temizleme mendili alıyorum😁
Masamı her sabah işe başlamadan temizlerim sonrasında da telefonda o paketin içinde
Günde 1 2 defa en fazla temizliyorum
Son derece özen gösteriyorum.
Islak mendille silerm
Az temizliği özen gösteririm ıslak bezle silerim
Her sabah ve akşam temizlerim
Her zaman dikkat ederim mutlaka.
Geçen üstüne ketçap döküldü hala duruyo ekranda
takıntı olmuş sanki
Gerektiği kadarr
Kırk yılda bir
Hiç gistermiyorum
Aklima gelince
Aklıma gelince yapıyorum
Aklıma geldikçe yapıyorum
Baya
Aşiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?