Ben mi bir şeyleri yanlış yapıyorum yoksa tozlar çabucak geri mi geliyor. Toz almak için en pratik yöntem ne sence?

Ne yaparsam yapayım sanki hiç temizlenmemiş gibi tozlar yerli yerinde duruyor. Beni boomeranga bağlatmayacak bir yöntem var mı?

Ben mi bir şeyleri yanlış yapıyorum yoksa tozlar çabucak geri mi geliyor. Toz almak için en pratik yöntem ne sence?
Cevapla