Eşinden masayı toplamasını veya kurmasını istemek yanlış mı? Bunlar hepsi kadının görevi mi?

Birşeyler hazırlamıştım ve mutfak baya dağınıktı. Sen masayı topla makineye koy bende buraları toparlayıp yıkayım dedim. İki tabak getirdi önüme koydu. Makineye koymuyor ben ordan yapabilir mişim. Sonra büyük tartışma hep aynısını yapıyor muşum. her şey benim istediğim zaman olacakmış. Ya masayı yemekten hemen sonra değil de ne zaman toplayacaz. Sürekli bu yüzden tartışma çıkarıyor muşum, sinirlendiğini biliyormuşum. E dedim bende sinirleniyorum o tabi önemli değil. Bu kadar insan içinde bula bula benim gibi çürük yumurta bulmuş. Allah göstermiş buna benim nasıl biri olduğumu ama yinede evlenmiş.

bir yemek yapıp önüne koyamıyor muşum.

ıyı Kadın olmak istiyorum. Ama ben onun bakıcısı değilim. Hizmetcisi de değilim. Çalışıyorsa ben de çalışıyorum. Onun yaptığı herşeyi ben de yapıyorum. Yani bir kalınlık tarafım da kalmadı.

Eşinden masayı toplamasını veya kurmasını istemek yanlış mı? Bunlar hepsi kadının görevi mi?
Cevapla