Yüzey temizleme mendili kullanmayanlara öneririm gerçekten çok kullanışlı bir ürün.

Evet kullanıyorum, çok kullanışlı
Hayır kullanmıyorum, denemek isterim
Fikrim yok.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yüzey temizleme mendili kullanmayanlara öneririm gerçekten çok kullanışlı bir ürün.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Evet kullanıyorum bence çok kullanışlı
Hayır kullanmıyorum, denemek isterim
Çok kullanışlı hemen elinin altında oluyor ben çok sevdim
Oldukça kullanışlı buluyorum
Ben Mustela Eco Marka Islak Mendili kullanıyorum. Kozvit'ten almıştım bence on numara temizliyor. Hijyen önemli bir konu kesinlikle bu tarz ürünler kullanılmalıdır.
Evet çok kullanışlı. Bence her evde olmalı.
Solo kullanıyorum, çok memnunum. Özellikle yağ sökücü özelliğinin olması mutfakta büyük kolaylık sağlıyor.
Acaba ne kadar etkili...
Evet kullanıyorum, çok kullanışlı
Aldım ama kullanmıyorum
kullanıyorum evet hayat kurtarıyorlar
evet bence cok kullanıslı
Kullanmıyorum
deneyecem
Fikrim yokk
Elim ayağım oldu...
evde var evet
Kullanmıyorum
Kullanıyorum
Kullanırım evet
Hemen denerim