Benim çamaşır yıkama seansım hiç bitmiyor, çok mu ayırıyorum ben ne 😄
Bir gün hepsini bir yıkıycam o olucak bezdum da. 🙄
En az 7'ye ayırıyorum ben. 😑
Benim çamaşır yıkama seansım hiç bitmiyor, çok mu ayırıyorum ben ne 😄
Bir gün hepsini bir yıkıycam o olucak bezdum da. 🙄
En az 7'ye ayırıyorum ben. 😑
sadece bu kadar mı. ben çamaşır yıkarken makineden daha fazla devir sayısı yapıyorum banyo mutfak ve oda arasında. o kadar yoruluyorum ki. hiçbir program başladığı gibi bitmez. kaç kez değiştirilir. türlü türlü aşamalar. hayır otomatik makine ama niye yoruluyorum bu kadar peki
Ben çalıştırmadan ayarlıyorum saati gelince çıkarıyorum, bazen makina çok yorulunca zamanlayıcısını kullandığımda oluyor.
Ben de yapıyorum onu yaaa, çamaşır yıkarken inciğini cinciğini çıkarıyorum.
1 saat bile giymediğimiz kıyafetler kendini makinada buluyor hemen.
beyazlar, siyahlar, renkliler. herkesin ic camasiri ayni yikaniyo valla kdkckdkd bazen beyazlar ve renklilerin içinde havlular da atılıyor. carsaflar tek basina atilir cunku ayni gun hepsi yikanir. eger evde bir bebek birey varsa onunki ayri atiliyor
😄Yorumu okurken nefesim kesildi, ayır kız o çamaşırları 🙄😄
hahshs yok valla ugrasamam 🙈🙈
Hiç saymamıştım ama sayayım. Siyahlar, beyazlar, renkliler, havlular, nevresimler, bebek kıyafetleri. 6 ya ayırıyormuşum. İç çamaşırlarını rengine göre ayırıp ön yıkama yaptırıyorum daha sonra diğer çamaşırları ekliyorum birlikte yıkıyorum.
Ben iç çamaşırlarını herkesin ayrı ayrı yıkıyorum.
O şekilde makine mümkün değil dolmaz
Dolmuyor, makinaya hiç dolu yıkamam, 1 tişört için bile çalıştırdığım oluyo benim.
İsraftan başka bişey değil.
8 e ayrılıyor.
Cevap
33Cevap
En az 2-3 parçaya ayırmam gerekiyor gadası
Ben genellikle direk yıkıyorum :D yani öyle pek ayırmıyorum zaten çok üşengeçim
Sen renk renk yıkıyorsun o zaman. Beyazlar, siyahlar, kırmızılar, maviler, yeşiller, pembeler, turuncular falan diye 😂
Ya renk körüyse 🤣
😄 Beyazlar, siyahlar, renkliler, evin bir bireyinin iç çamaşırı, diğer bireyinin iç çamaşırı, çoraplar, havlular, çarşaflar, kılıflar, bezler ahshsh liste uzuyor ama çamaşır sepeti hiç boşalmıyor.
@Karçiçeklerimiz ya bi zahmet cinsiyet seçerek yorum yapmasanız? Erkeklerin görüşlerinin altına da yorum yapın da bari samimiyetinizin bi inandırıcılığı olsun bence
@florabacchus o zaman kolay gelsin 😂
@Nightwalk35
Haklısın
@Karçiçeklerimiz güle güle
İnşallah 😄 gelmiyor ama yaa, daha 4 makina yıkanacağım var. 😑
Bence bu kadar çok ayırmana gerek yok. Beyazlar, siyahlar, açık ve koyu renkliler diye ayırsan yeter. Havluları da beraber yıkarsın renklerle. Niye o kadar ayırıyorsun ki
İçim rahat etmiyor yaa, çoraplarla havluları bir atamam, veya iç çamaşırları ile birlikte atamam, tiksiniyorum sonra çamaşırlardan.
Sende biraz takıntı sezdim gibi. Sonuçta hepsi deterjanla yıkanıyor. Neden içine sinmesin ki
İkiye. 😃
Yediye ayırsam hafta sonu makineyle geçer zamanım. 🤣🤣🤣
Senin yaptığın çamaşırları şımartmak demek. 😃
😄Hepsi benşm bebeklerim kıyamam
Bari otuz derece üstünde yıkama. 🤣🤣🤣 Bebekler gitmesin sonra. 😃
Yok şimdi iyiyim maksimum 60 derece bir ara her şeyi 90 derecede 3 saat yıkıyordum 🙄🙄🙄🙄🙄
30 40 dereceye alışma evresindeyim 😑
Çamaşırların neden çok evreye ayrılıp yıkandığını anlıyorum şimdi. 😃
Elinden çok çekmişler. 🤣🤣
Neden anlat bakalım😄
Aralarından hiç olmazsa birkaç evresi kurtulup hayatta kalıyorlar. 😃
😝😝😝😝Yooooo bebeklerim benimle mutlu 😄
Doksan derecede olanları pek sanmıyorum. 🤣🤣🤣🤣 Dua edeyim mi? 😃
Ahshs tabii bir daha kullanamadığım kıyafetlerim oldu ondan sonra 60 dereceye düştüm 😄
Altmış derecede belki kurtarılırlar ama oda nefes alırken. 😃 Otuz diyorum. 😁💯
Temiz hissetmiyorum ben 30da yaaa içime sinmiyor
İçine sinmezken onlarda makinede dua ediyor. 😃
7 de çok mu oldu 😄 havluları, beyazları, sofra örtülerini, kırmızı, siyah, renkli ayırıyorum eee 6 oldu 😂😂
Sofra örtüleri ve havluları nevresim takımlarını sayarsam 10 ediyor benim. 😄
Ana grup: Beyaz, renkli, siyah grubu.
Ara grup: sentetik, pamuklu ve elde yıkama programı grubu.
Döngüye göre grubu: iç çamaşırı, çorap, çarşaf grubu. jdjdjdjd :D
Mük Mük 😄
3..
Çorapları ayırdın mı tamamdır. 😄
Beyazlar
Renkliler
Siyahlar
Havlular
4 bölüyorum ben😂😂
Seninde azmış 😄
Evet böyle az gorunuyor ama sonradan bir sepet ütu cikiiyor o zaman istee gercekler basliyor😂
Ütü istemeyen kıyafet almaya dikkat ediyorum, sadece kendiminkileri ütü yaparım😄
Oyyy hayat sana guzel bacimmm
Bende oyle yapma imkanim olmuyor
Bizim aile baya kalabalik ondan bitmiyor camasir o bu derdi 😄
Ben daha cok gömlek ve pantalonlari yaparim
Bak ütüye cok önem verjrim ben
Cunku bir elbiseden dolayi
Kadinin nasil oldugunu anlarsin
Ve insan içine cikacaksanda mutlaka bir ütü gerek o hem senin saygini belli edermis 😊
Ütüsüz adım atmam ben 😄
Sana kolay gelsin kalabalık aile zor, benim çekirdek ailem var.
Hahahha simdi cekirdek olur sonra evlendikten sonra gorecem ben seni😄
Yediye ayırmak nedir 👀 Kendimi sorguladım yanlış mı yıkıyorum diye
Bazen bu 8 9da oluyor valla.
İçim rahat etmiyor yoksa, yıkanan çamaşırı içime sinerek kullanamıyorum. 😑
😄Faturalardan hiç haberim olmuyor valla, ilgilenmiyorum.
biraz bişeyler öğrenmeye geldım ((:renklıler ve beyazlar oalrak ıkıye ayrılıyor dıye bılıyorum
Renkliler, siyahlar, beyazlar, iç çamaşırları, çoraplar. Senin için 5e ayırdım. 😄
Yok yok temizlik hijyen 😄
Disarda giyindiklerim
Spor kıyafetlerim ve iç çamaşırlar
Bide beyazlar
3e ayiriyormusum
rnkliler
beyazlar
siyahlar
havlular
temizlik bezleri ayak havluları ufak paspaslar
nevresimler yorganlar
beyazlar
renkliler
siyahlar
nevresimler
diye ayırırım hepsinin de deterjanı ayrı 😀
Açık renkliler
Koyu renkliler ahahah
Sadece yumuşatıcı markası takıntım var koku için
15 dakika olan moda atıyorum.. Sadece ter vs olduğu için sorun olmuyor.
Renkliler beyazlar
Açik renkliler
Siyahlar
Çarşaflar
Tüller
VS vs
İkiye üçe ayırıyorum bazen evet bitmiyor bazen.
Beyazlar, siyahlar, griler, açık renkler, kırmızılar, çarşaflar
Açık renk ve beyazlar 1
Koyu renk ve siyahlar 2
Paspas, minder, ev terliği vb 3
Annem siyahlar, renkliler ve beyazlar olarak 3e ayırır hep 😊
3e
• Siyahlar
• Renkliler
• Beyazlar
Siyahlar
Beyazlar
Renkliler
Yünlüler
Kotlar
Bebek kıyafetleri
Hepsi bu kadar ve hepsi için ayrı dererjanlarım var.
Ben dörde beşe ayırıyorum renkliler siyahlılar beyazlılar iş kıyafetleri eşimin ve çocuğumun kıyafetlerini farkli atıyorum
Hatuna Bebekli aldım seninkiler bebeğe atılıcak diyip 3e ayırasım var 😁
İnstadan post çalmışta gelmiş bak bak dkfkg
Valla hoşuma gitti yani aldım yalan değil ama itiraf edelim uydu bence 😁😁
Yani diyelim gönlün olsun gece gece fkfkg
Aksini söylesen üzülürdüm :)
Tartışmaya veya aksileşmeye halim kalmadı fjgkg
Gerekte yok gibi pek sanki :)
Kesinliklee😄
Hepsini bir yıkıyorum hiç de bir şey olmuyor mis gibi oluyor...
Saçmalama olmaz öyle 😄
Üç yıldır böyle yıkadım hiç bir şey olmadı 😂
Beyaz siyah kalmamıştır sen de 🙄
Beyaz siyah gri hep birlikte yıkarım
Beyazlar ve diğerleri, eğer aralarında çok açık pembe ve siyahlar çoğunluktaysa renklileri koyu renkliler ve diğerleri diye ayırabilirim 40 derecede bozulmuyor zaten
İkiye. Renkliler ve beyazlar. Renkliler de zaten hepi topu 3 renk. 😂
Makine kullanmasını bilmiyorum
Öğretirler anam 😄
Her işi bilirim ama şu makine işini bilmiyorum tek bildiğim sentetik o da beyazlar içindi galiba
Çok kurcalama o kadarını 😄
Isısını sıkma devrini süresini ayarla bas yıkasın.
Atıyorum karışık yıkıyor ayırmıyorum 😂
🙄 Oluyor mu öyle yaa
Oluyor tabi 🙄
Ama sen bana uyma ben renklileri ayırırım 😐
Ben istesemde uyamam 😄 bir havlu renklilerle karıştı diye o havluyu 90 derecede yıkadım. 😑😄
3'e ayırıyorum
5e bari ayır yaa 😄
Gerek yokki
Hepsini bir atıyorum ben 😂😂😂
Kıyafet katili.
😂😂😂
Hiç anlamıyorum bu işlerden
Renkli ve beyazlar diye ayrılmıyor mu 😅
Renkli beyaz siyah havlu çorap iç çamaşırı felan diye gidiyor.
Bilmiyordum gerçi havluları ayrı atıyordum diğer türlü çok yorucu olmuyor mu
Ayırdıktan sonra kolay aslında, makina biraz yoruluyor sadece.
renkli beyaz siyah 3 e
Eşimi arayıp bir sorayım bakayım
3 'e ayırıyorum siyah renkli beyazlar
Beyazlar, siyahlar, renkliler
Hiç yıkamadım onu fark ettim
Beyazları ayırıyorum sadece
Hiç yikamadim :)
bütün kıyafetlerim siyah olduğu için ayrım yok :)
İkiye ayırıyorum kirli ve temiz
Siyah beyaz...2 ye..
Bilmem kendim yıkamam hiç. :)))
Yuh 7 neee
Bazen 10 12 oluyor bu.
Günlük 4 5 makina çalışıyor
Ortadan ikiye 😃
Ahahshh😄
beş e ayırıyıruz..
Gayet iyi
saoll..
5 e ayırırım
Süper. 👏
Ben titizim. Bulaşıkları bile ayırırım
AA nasıl oluyor o?
Burcum ne?
Metalleri, porselenleri ve camları, pilastikleri ayrı yıkarım
Yay. U?
Plastikleri zaten makinaya pek koymuyorum, diğerlerini ayırmaya gerek görmüyorum kardeş kardeş yıkanıyorlar.
Yengeç ben de.
Düzen ve sistem takıntın var mı:)
Mükemmeliyetçi bir insanım kusursuz olan şeyleri severim fakat bana ait olan şeylerde.
Düzen takıntım yok ama bazı şeylere takığım.
Ben de mükemmelliyetçiyim. Hayat çok zor bize
Ben 1e ayırıyorum 😉👍
😄Yıkamadan giy.
Sen yıkarsan o da olabilir
Renkliler 40 derce
Hepsini atıyorum hiç renk vermiyor
4 ideal 😄
2'ye ayırırım
Siyahlar
Beyazlar
Renkliler
Ayırmam 😂
2 ye :D
Ayirmiyorum
3 e ayırıyorum ben
Hangileri hangileri?
Yok yapamam ben öyle yaa🙄
7 bende
Ben karışık atıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?