Ben bunu yapanları anlamıyorum. İçi rahat etsin diye temizlik yapanlar garip geliyor.

Ben bunu yapanları anlamıyorum. İçi rahat etsin diye temizlik yapanlar garip geliyor.

Ne yazık ki katılmıyorum. Hem bedensel hem de ruhsal sağlık açısından da temizlik gereklidir. Temizlik yapmakta bir nevi fiziksel aktivite olup, insanın ve bulunduğu ortamın kötü enerjisini pozitif enerjiye çevirir. Bu ruhsal sağlık için önemlidir. Artı ne kadar çok kir o kadar çok hastalık vektörleri ve patojenler demektir. Temizlik ile de hastalık vektörleri ve patojenlerin miktarı ve aktiviteleri de azalır. Bu da bedensel sağlık açısından oldukça önemlidir.
Ama bu benim dediğimle aynı şey değil ki
Aynı fikirdeyim
Cevap
3Cevap
Bence takıntı boyutunda olmamalı ama her gün temizlik yapılabilir ya da gerektiği zaman
Bu takıntı gibi
Yapmaz. Ama genelde can sıkıntısından yapıyorlar. Veya da üzücü bir durum olduğu zaman kafa dağıtmak için.
Ya da obsesiflik yüzünden yapıyorlar
Temizse iyice temiz olsn yeterince temiz degl aslnda gibi seyler bence tamamen hastalk ve paranoyaklk
Katılıyorum ❤️
Yüzde yüz temiz olmak mümkün değil ki. Rahatlık doğal olarak çekici.
Evet mümkün değil
Kapalı ocagi tekrar kapatmak gibi bişey paranoyakliktan başka bişey değil
Paranoya kesinlikle
Bunların eşlerine de Allah kolaylık versin benim bı sevgilim vardı oda böyleydi elimi tutacak git elini yıka da gel diyordu 😂😂
Eşleri için daha zor
Düşünsene oturuyor bı yere oturma yeni sildim orayı diyor 😂😂
O kadar delitmedim daha 😂😂 bana bi tık obsesif geliyor
neden yapsın ki ne güzel
Yapmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?