Manipülatörün Silah Olarak Kullandığı 5 Cümle Hakkında Sizi Uyarıyorum! ↗
Eve gelen temizlikçiye yardım etmek ayıp mı?
Manipülatörün Silah Olarak Kullandığı 5 Cümle Hakkında Sizi Uyarıyorum! ↗

Eve temizlikçi geldiyse, temizliği bir zahmet yapsın yani
Hem temizlikçi çağırıp hemde temizliğe yardım edip yorulup üstüne bir de ücret ödemek bana pek mantıklı gelmiyor.
Teşekkürler 🙃🙃
Hayır ayıp değildir yani aslında bu onun işi zaten yardım etmek zorunda değiliz ama yardım edersek de tabi ki de nazik ve güzel bir davranış olur yani ben zaten hiç bir şey yapmadan durmayı sevmem
Ayıp değil ama zaten bu iş için para ödüyorsunuz niye yardım edesiniz ki? Eşyalarınızı toparlamanız yeterli bence. Temizlikçi gelmeden evini temizleyenler var anlam veremiyorum.
Ayıp olacağını düşünmüyorum. Ancak onun işine engel olacak şeylerden kaçınmak gerekiyor. Sadece cam ve kapılar için gelmesi yapması bile büyük bir kolaylık rahatlık
Teşekkürler.
Cevap
17Cevap
Bence temizlikçi evin dağınıklığını görüp ayıplamasın diye köşe bucak temizlenmeli temizlikçi gelmeden önce
🤣
Bence değil. İsteyen ufak da olsa yardım etsin istemeyen etmesin. Ben bilmiyorum eder miydim etmez mıydım diye.
Teşekkürler.
aşkım sonuçta bu yüzden para veriyorsun sen kendi işini yapıcaksan napcan temizlikçiyi enayi misin bırak bu onun işi
Teşekkürler 🌹
Yani ayıp değil ama şöyle direk birlikte temizlik yapmak rahatsızlık verebilir ama işini kolaylaştıracak şeyler yapılabilir
Cevap için teşekkürler 🏵️
Rica ederim🌸
Elbette ayıp değil ama madem yardım edecektin niye temizlikçi çağırdın sjsjdsn
sjsjdsn
Neden Ayıp Olsunki Eğer İşi Zor İse Anında Yardım Ediceksin Hem Ne Demişler Birlikten Kuvvet Doğar O Yüzden Yardım Etmek Kötü Değildir Kim Olursa Olsun 💯😎
İş ciddiyetini severim. Babasının hayrına gelmiyor sonuçta başına bir şey gelir elbette yardım edilir. Diğer türlü herkes sorumlu olduğu işi yapmalı
Evinize gelen temizlikçi bunu iş olarak yapıyor siz elinizden geleni yapın her şeyin fazlası zarardır !!
Mümkünse o evi temizlerken evden çıkın. Çevremde çok kadın var ev temizliğine giden. Yardım etmeyin, onu rahat bırakın ki rahat çalışsın.
Değil ama saçma bir durum oluyor benim hefta sonu gittiğim evdeki bayanda yanımdan ayrılmıyor muhabbet edelim diye bazen yardım ediyor değişik artık alıştım gerçi
Kolay gelsin. 🌹
Teşekkürler
Ayıp değilde neden para veriyorum öyleyse ben yapicaksam
Tabiki değil ama resimdeki gibi olursa mevzu başka yere gider 😂
Ayıp diyemem ama eve zaten yapsın diye çağırmışım neden yardım edeyim?
Ayıp değil enayilik madem temizlik yapacaksın yap niye temizlikci çağırıyorsun
Annem etmez de ben ederim getir götüre falan. Biraz da yaşı varsa beraber yaparız
Ağır gelen eşyaların yerinin değişimi için ederim (ki yapıyorum)
Niye ayıp olsun? Bi zahmet eline bir bezi al da müsaitsen sen de destek at.
Parasini veriyorum herkes isini yapsin.
Bir kac kez yanasmaya calisan kadinlar bile oldu.
davet etmedin :/
Soruya mı?
Temizliğe mi?
soruya
Ettim.
bana niye gelmedi ben niye şimdi anasayfada görüyorum
Bilmem.
Ayıp değil ama dikkatli davranmak lazım temizlikçi sonuçta o işi yapmaya gelmiş o işi beceremiyormuş gibi düşünmesine sebep olmak yanlış olur.
Bence çalışanın işine karışmamak gerek. Ev senin olsada temizlikçi evine çalışmaya geliyor.
o zaman niye para veriyoruz temizlikçiye
Teşekkürler
Ayıp değil, kıyak :D
parasından kısmayacaksan neden ayıp olsun
Neden ayıp olsun kii
Di mi ama.
Değil niye olsun
Teşekkürler
Rica ederim
Temizlikçi yanlış anlayabilir ilgini
nasil bir yardim
Cevap için teşekkürler 🏵️
Değil
Yardim edebilirsin
Temizlikçi irina schayk değlse dokanmam
değil
Teşekkürler 🌹🌹
Hayır
Cevabınız için teşekkür ederim..🌻🌻
Evt ayıptır
İş koyuyo sanabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?