Evi temizlemeye kapıcı geliyor kardeşim ve babamda üstünden geçti eve geldim bende titizim bu yüzden epey temizledim zaten halılar haftada 1 siliniyor bastıra bastıra 6-7 ay önce yıkamaya gönderdik en son. Birde az önce üstünden geçtim bu kadarcık bir pislik çıktı. Evimize de kimse gelmiyor üstelik
Güncellemeler
+1 yıl
Hala kirliymiş gibi hissediyorum. Birde eve dışarıdan girince direkt kimseyi terli çorapları ile halıya bastırtmam. Titizlik benim için çok önemli
Evi bu kadar temizledik, yine de bu kadar toz çıkması normal mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Normal bence. yani aslında bu kadar toz benim evimde de var
%100 hijyen sağlanması çok zor normaldir toz bu kapıdan çıksa bacadan giriyor
Halılar tekrar yıkanmaya gönderilecek
Gönderiyorum hemen 😄
Hahahahaha
Biz bunu görmek zorunda mıyız e bende çöp tenekesinin içini çekim
Görmek istemiyorsan engel atıp geçersin.
Pek normal değil
Abovv bu kızı alan yandı
😃😃😃😃
Yandım valla
Askimmm gelmisss
Demek ki kirliymiş
Bir daha üstünden geçsem bu kadar çıkmaz
Sen bir 5 defa daha üstünden geç 😃
Boş yapma knk bütün evden bu kadar çıkması normal kocaman ev
Allah bilir sizin evi temizleseler bunun kaç katı çıkar