Evi bu kadar temizledik, yine de bu kadar toz çıkması normal mi?

Evi temizlemeye kapıcı geliyor kardeşim ve babamda üstünden geçti eve geldim bende titizim bu yüzden epey temizledim zaten halılar haftada 1 siliniyor bastıra bastıra 6-7 ay önce yıkamaya gönderdik en son. Birde az önce üstünden geçtim bu kadarcık bir pislik çıktı. Evimize de kimse gelmiyor üstelik
Evi bu kadar temizledik, yine de bu kadar toz çıkması normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Hala kirliymiş gibi hissediyorum. Birde eve dışarıdan girince direkt kimseyi terli çorapları ile halıya bastırtmam. Titizlik benim için çok önemli
Evi bu kadar temizledik, yine de bu kadar toz çıkması normal mi?
Cevapla