Temizlik yapmayı eğlenceli bulanlardan mısın, üşenenlerden mi?

Bence gayet eğlenceli
Çok üşeniyorum, keşke yapmasam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Temizlik yapmayı eğlenceli bulanlardan mısın, üşenenlerden mi?

Ben temizlik yapmayı oldukça sıkıcı buluyorum maalesef yani benim için temizlik yapmak oldukça sıkıcı bir eylemdir ama buna rağmen de temizlik yapmayı oldukça çok seviyorum çünkü benim için her zaman hem ben hem de bulunduğum ortam temiz olmalıdır sadece bulunduğum ortam da değil genel olarak kullandığım teknolojik eşyaları bile ben her zaman için temizlerim çünkü benim için temiz olmak önemlidir temiz olmadığı zaman ben bir yerde rahat edemem yani çok fazla toz falan varsa rahatsız olurum oldukça bu yüzden de eğlenmeyi denerim temizlik yaparken.
2si 1arada benim için bitirdikçe hoşuma gidiyor. Ama aynı şekilde canımda sıkılıyor. Tabi kirlerin çıktığını gördüğüm için. Açıkçası eğleniyor gibiyim.
Cevap
5Cevap
Aslında temizlige başlamaya usenenlerdenim. Yoksa başladıktan sonra hoşuma da gider tabii ki.
Temizlik yapmak güzel ama ben düzen yapmayı seviyorum eğlenceli oluyor
Hârefi oransal dağılımla %25'inin tarafım, %75'ininse bir gündelikçi tarafından yapıldığıdır.
Eglenceli gelmiyor mesela yemek yapmakl daha eglenceli geliyor bana.
Aslan yattığı yerden belli olur, her sabah odamı temizler ve havalandırmak farz oldu
Asla üşenmem çok severim
Temizlik yapmak benim için terapi
Eğlenceli severim temizlik yapmayı
Üşenmem temizlik yapmayı severim
Temizlik yapmayı severim, üşenmem.
Temizlik yapmayı seviyorum kafam dağılıyor
Çünkü çok sıkıcı
Bulunduğum ortami temiz tutmak bende hastalık
Eğlenceli buluyorum
Üşenen.
Hayır hayır hayırrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?