İlla o kıyası yaparlar illa. Peki cevap olarak ne yapardınız?

İlla o kıyası yaparlar illa. Peki cevap olarak ne yapardınız?

Ben gelin olmadığım için sorunum yok :D ama eşim olsaydı yani sevdiğim kadın olsaydı kimse karışamazdı buna yani benim eşim istediği gibi giyinir istediği gibi davranabilirdi. yani aslında dağınık olmak tabi ki güzel bir şey değil ama ben eşime hiç bir şekilde karışılmasına izin vermezdim. çünkü bir kız böyle bir şeye çok üzülebilir bu yüzden de eşlimin üzülmesini istemezdim. yani tabi ki bakımlı olmasını söylerdim ama zaten bunun için benim dememe gerek yok yani eşim zaten kendine gereken bakımı yapar ve dağınık olmazdı yani düzenli olurdu her zaman için bu yüzden de bu tarz olayları ben yaşamazdım.
Evet bir kafın buna kesinlikle çok alınırdı. Hele konu kıyassa daha çok alınır
Şunu anlamıyorum gelinle kaynana neden pek anlaşamiyorlar anlamış değilim 😅😂 kaynanana sevmesi lazım halbuki kız iyiyse oğlu sevmiş ki kızla evlenmiş gelelim soruya yani bi çoğu çatışma başlatır 😅 ama bazıları üzülür bir şey demez
Cevap
3Cevap
"Her şey tertip düzen değil, daha önemli şeyler de var" derim.
Ya da güler geçerim. Bihter'in peki'sini söylerim. İkisi de olabilir, şu an kadar veremedim.
Bu kadar sakin kalır mısın onu bilemiyorum 😬
Tamam gidip diğeri ile birlikte oturup kalkabilir ben onu zorlamıyorum mutlaka benim yanımda dur diye.
Çok makul
üzülürüm ama tepki vermem, bakarım bi gerçekten daha dağınık mıyım diye öyleyse kendime dikkat ederim
Bu kıyas bizim toplumda illa olur
Hak ediyorlar
Aynen çok kıyaslama yapmak isterse diğer gelinle kendini kiyaslasin
Valla bi şey yapmazdım. Kayınvalidrm değil annem aynı evin içinde yapıyor. Düşman başına yani. Sürekli başkalarıyla kıyaslıyor. İnsan ister istemez usanıyor. Allahtan kaynanam yok istemiyorum zaten Allah uzak götürsün annem var o yetiyor kaynana olarak. Gerçi her orta yaşlı kadında bu davranış var kendinden küçüklere karşı bi tavır bi laf. Tuhaf
Olabilir ben böyleyim annis derim 😄
Anniş :)
Lafı geçirirdim eğer milletin içinde dediyse
Hak ediyorlar.
Kesinlikle katılıyorum
bir şey demem desin anneler , kaynanalar böyledir Sonuçta benden büyük saygisizklik yapmam Öyle olsub annecim derim jsjjsjsjd
İltifatına çok teşekkür eder kalkıp giderim. O laftan sonra daha konuşturmam ben gideyim arkamdan konuşsun boş laf dinleyemem.
Daha dağınığım demek ki diye düşünürüm. Kimse durduk yere böyle bir şey demez. Kıyaslanmayı sevmem ama bu tarz uyarıları dikkate alırım.
Kayınvalidemin alttan alttan bana söylemediği kalmamıştı. Oğluna sorsanız beni seviyor. Yani anlayacagınız akıllı kaynana oğluna direk bişe söylemiyor, bebi hayattan bezdiriyor ben oğluna şikayet ediyorum oğlu beni boşuyor. Olan bu
Birazdaha o yönde özen göster derim
İnsan eşini savunur
Dağınığım evet, diye daha da dağıtırım.
İşi inada bindirmek oluyor bu
Yoo. Dağınıksa dağınık yani, illa öteki gelini gibi düzenli mi olmalı?
Doğru o da bir tercih
Tamam derim ve diğer geliniyle daha çok vakit geçirmesini söylerim 😅
Bi daha evime çağırmam
Ben de sanırım :)
Kendimi düzeltmeye daha organize olmaya çalışırdım
sende derli toplu ol
İyiki erkeğim gerçi gelinde yok ortads
Gelin bul çabuk 🤣
Buldum baş harfi bahtı... :))
Ben o olaylara uzağım...
Aaaaa neden kendini soyutlama 😊😊
Çatışma başlar
Mutlaka olur
Hicbisey arada gelde topla derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?