
Kızlar Soruyor sayesinde kazandığım dezenfektanlı yüzey temizleme mendillerim geldi💙.

Kızlar Soruyor sayesinde kazandığım dezenfektanlı yüzey temizleme mendillerim geldi💙.
Selam gadası 🙃
Şahsen böyle bir ürüne sahip olsam yanımdan hiç ayırmak istemem. Benim bir nevi ıslak mendillere zaafım var. Üstümde arabada evde hemen her yerde ıslak mendil bulundurmayı severim. Güle güle kullan oldukça kaliteli bir markanın ürününü kullanacaksın.
Genellikle evet kullanıyorum ama bazen tasarruflu kullanıyorum işime yarıyor yinede
Cevap
4Cevap
Islak mendil kullanıyorum
Günlük toz almak için kullanıyorum, detaylı temizlikte kullanmıyorum. Bilgisayarlarda da kullanmıyorum hem iz bırakıyor hem yapış yapış oluyor.
Yüzey temizleme mendilini kokusundan dolayı pek kullanamadım.
Acil durumlarda, el altında olması iyi olur.
Islak mendil kullanıyoruz.
Dezenfektan ayrı olarak var.
Hep Fenomenlere her şey zaten.
Site üyeleri anca hava alır 🤣
Yoo kovaya suyu koyuyorum azda sirke bezi batırıp sıkıp siliyorum
Tek kullanımlık atıkların dünyaya verdiği zararı biliyor musunuz
Hyr gerek görmüyorum. Tabii herkesin fikrine saygı duyuyorum.
Hayır temizlik bezi tercih ediyorum
bişeyler kullanıyom eski atlet don gibi
Kullanmıyorum ama gerekli bir ürün
Sadece ıslak mendil
Ay gerek yok öyle şeylere para tuzagi
Kullanmıyorum
Gerek yokki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar