Nişanlım her defasında evi süpürdükten sonra silmemle dalga geçiyor, siz evinizi nasıl temizliyorsunuz?

Süpürdükten sonra güzel kokması için siliyorum evi viledayla. Bence öyle daha güzel kokuyor ve temizlik yapıldığı belli oluyor. Nişanlımsa bu durumu hep komik buluyor sanki ben abartıyormuşum gibi. Siz de evinizi silmiyor musunuz süpürdükten sonra?
Nişanlım her defasında evi süpürdükten sonra silmemle dalga geçiyor, siz evinizi nasıl temizliyorsunuz?
Nişanlım her defasında evi süpürdükten sonra silmemle dalga geçiyor, siz evinizi nasıl temizliyorsunuz?
Cevapla