Sevgi̇li̇m çok pi̇s ne olur bana bi̇r akıl veri̇n, ne yapmalıyım?

Erkek arkadaşımla aynı yer de çalışıyoruz. İnsan olarak çok iyi biri. Fakat aşırı pis. Aynı ev de kaldığımız süre zarfın da bunu daha iyi anladım. Ben tek yaşıyorum. Ve temizlik hastası bir insanım hem evime hem kendime. Yanım da ossuruyor burnunu karıştırıyor. Hatta sümüğünü eşofmanına sürdüğünü gördüm ve o eliyle bana dokunmak istedi kendimi çektim kusucaktım az kalsın. Sanırım wcden çıkınca ellerini de yıkamıyor. Dişlerini fırçaladığını hiç görmedim. Sabahları kalktığın da yüzünü yıkamıyor. 2 veya 3 günde bir duş alıyor. Ve ter kokuyor. Kişisel bakım desen sıfır. Ve ben ne yapacağımı nasıl ayrılacağımı bilmiyorum. ve inanılmaz rahat öyle böyle değil. Lütfen yardımmmm
Sevgi̇li̇m çok pi̇s ne olur bana bi̇r akıl veri̇n, ne yapmalıyım?
Cevapla