Özellikle çok kalabalık ve uzun süre oturan misafirlerden sonra evi silmemek olur mu?
Misafir sonrası temizlik


Tabii ki temizliyorum özellikle banyo gibi herkesin kullandığı alanları mutlaka temizlerim. Erkek de kullanmış olsa kadın da kullanmış olsa banyo bir evin en hijyenik olması gereken alanı bence.
Cevap
9Cevap
Detayli temizlil misafir gelmeden evvel yapılır.
Arkasından detayli temizlik yapmam gereken birini evimde. misafir etmek istemem.
Ama geldi...
Ben de öyleyim
Teşekkür ederim
Covid ilk çıktığında öyleydim şu an biraz daha duruldum
Covid devam ediyor
evet siliyorum , ben çok titizimdir koronayla beraber daha çok özen gösterir olduk
Elbette
Asla silmiyorum, kendi evlerinden bok getirmiyorlar herhalde.
Getirebilirler :)
Abartmayalim gelende insan gerekenler yapilir süpürme ve silme
Virüs var
Hayır silmiyorum evime yürüyen bakteri almıyorum diye düşündüğüm için 😬
🤣🤣
Bunu yapma ihtiyacı duyduğum insanları evime almamayı tercih ediyorum.
Kalp kırmamak da lazım :)
silmek gerekiyormuş bizi hasta edip gittiler vallahi..
Corona mı yoksa?
Muhtemelen öyle o zaman. Geçmiş olsun, misafir almayın kolay kolay
Ben normaldede camasir suyunu kullanirim misafir gelse silinmedik yer birakmam biri girip ciksa bile silerim temizlik konusunda cok hassasim.
Ben de aynıyım bu konuda
Titizlik temizlik gibisi yok valla
Zaten evimi sürekli çamaşır suyu ve yüzey temizleyiciyle silerim, misafirler gittikten sonrada standart temizliğimi yapıyorum yani😂
Evet baba tarafıysa kullandıkları çatal kaşıkları atıyorum🤗
Kahkaha attım bu yoruma
Hayır gelen misafiri başta çamaşır suyuyla siliyorum 😂🤣😂😅😂🤣
Tam benlik hareket 🤣🤣
herkesten tiksindigim icin evet siliyorum icim rahat etmiyor. insanlar saatlerce ellerini bile yikamiyor nasil silmem
Ne gerek varki camasir suyuna
En iyi o temizliyor
Bilmiyordum ya🤭
Hiç öyle şeyler yapmadık
Ben mi çok titizim
Çok titiz olunca mutlaka korkulan şeyler başa geliyor
Hayra aç ağzını derler :/
O kadar da abartmıyoruz ya
İnsanlara temizlik konusunda güveniyorsun yani :/
Yok biz komple evi yakiyoruz yeniden yapiyoruz
Aşk olsun :/
😊😊😊
😅😅
ben silmiyorum ama muhakkak yardımcı çağırıyorum..
Ne kadar ödüyorsun tam temizlik için
haftada iki gün geliyor.. 200 den 400 tl..
İyiymiş ucuza geliyor
geri kalan 3 günde annemde..
aya vurduğunda 4 bin :)
Azmış 40 nin olsun sana koyar mı heç :)
tabi tabi :)
Hayır henüz o kadar delirmedim
Çamaşır suyu abartı bence
Havalandiriyorum
Bu kadar mı
Bu kadar degil bide gusul aldiriyorum eve
Türk halkı temizlikle kafayı sıyıracak en sonunda
Temiz bir milletiz :)
Çamaşır suyunu fazla içine çekerken o zama in gerçekten hasta olursun
Olmaz bir şey :)
Çok kötü yazmışım yaa😅
Olsun anladım ben :)
Haha çok şirinsin:))
Yok artık daha neler
Ama gerekli :)
Yok ya ne uğraşıcam
Neden ki saçma bence onlarda insan yani
Yok artık
Hayır
Tabii ki de hayır
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?