Bu konuda görüş belirtecek kadar uzman değilim ama mantıken önce süpürüyorum çünkü süpürme esnasında ortama tozlar yayılabilir. Önce toz almış olsak sildiğimiz yerler tekrar kirlenebilir. Ben böyle yapıyorum.
Merhaba, arkadaşlar! Temizlik, vazgeçemeyeceğimiz bir meslektir. Bazen tembellik olsa da en az haftada bir dolaptan elektrikli süpürge ve paspas çıkarıyoruz :) Bu süreci kolaylaştırıp daha verimli hale getirmek mümkün mü? Tâbi ki mümkün vereceğim temizlik önerileri bu konuda yardımcımız olacaktır Temizliğe nereden başlamalı?
En önemli soru şudur: nereden başlamalı? :) Birçok seçenek var: zemini, pencereleri silmek, süpürmek yoksa toz mu almak?
Bazdan başlayalım:
ilk olarak ellerinizi yıkamayı unutmayın :) Ardından tozu silme işlemine geçiyoruz. Bezleri mutfak için ayrı, banyo için ayrı, odalar için ayrı aldığınızdan emin olun. Sonraki - elektrikli süpürge ve ıslak temizleme. Kir ağırsa, önce süpürmenizi, sonra tozunu almanızı ve ardından tekrar süpürmenizi ve sonunda yerleri yıkamanızı tavsiye ederim ve burada en büyük yardımcımız Vim temizlik ürünleridir
Ben her zaman önce odaların tozunu alırım, sonra süpürürüm. Ne tür bir elektrikli süpürgeye bağlı olduğunu hatırlamak önemlidir - elektrikli süpürge su ise, onu en sona bırakırım. Normalse, önce süpürürüm, sonra tozu silerim ve en sonunda ıslak temizlik yaparım. Elektrikli süpürgeye, raflardan yeni sildiğiniz her şeyi püskürtmemesi için dikkat edin.
Önce toz alırım çünkü süpürge arkasından çıkan hava bütün tozları havalandırır. Temizliğin bir anlamı olmaz. En son vileda. Şu yeni nesil akıllı süpürge ise eş zamanlı olur zaten. Sen toz alırken o süpürür.
Önce ev süpürülür sonra toz alınır.. Çünkü süpürürken de toz havalanıyor ister istemez.. Süpürmeden sonra paspas, sonra ise toz almak bence en güzeli :)