Evde temizlik yaparken genelde enerjik olurum, sinirli veya yorgun hissettiğim zamanlarda temizlik yapmaya da mecalim olmaz, e temizliğe başlarken de enerjiye ihtiyacımız olduğunu biliriz, haliyle enerjik iken temizlik yapmak daha iyi.
Evimi temizlerken genelde sakin oluyorum, bazen de enerjik ama çoğunlukla sakince temizliğimi yapıyorum. Sinirli olduğum anlarda evi temizlemekten kaçınıyorum, çünkü elime aldığım viledayı veya süpürgeyi hunharca kullanıp zarar verebiliyorum, bunu önlemek için de sinirliyken asla temizlik yapmıyorum, illa temizlik yapmam gerekiyorsa sakinleşmeyi bekliyorum, siz de sinirliyken veya en basitinden birine anlık kızdıysanız kendinizi temizliğe vermeyin, biraz nefes alın, sakinleşin öyle deşarj olun, benden demesi.
Evde kimse yoksa gerçekten enerjik bir şekilde tertemiz yaparım ama evde biri olunca ister istemez sinirleniyorum Çünkü yaptığım yerlere durmasan basıyorlar ya da evin icinde gezip duruyorlar yaptığının bir anlamı kalmıyor bu yüzden bayağı agresif oluyorum