Yağ çözücüler mutfağımın vazgeçilmezi, hele Vim Yaz Çözücü Sprey baş tacım benim, onunla yağlar hızlıca çözünüyor, bilek gücü bile istemeden tertemiz mutfağım oluyor 🙂
Mutfakta en büyük yardımcımız yağ çözücüler. Kullanmayan yoktur sanırım. Biz kadınların hayat kurtarıcısı olabilirler. Ah sen olmasan ovalamaktan tutulan kollarımızla ne yapardık?
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Vim hiç denemedim, bu hafta alıp deneyeyim. Yemek yemek yapmak güzel de temizliği ve yağ lekesi ayrı dert..😯
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
419Cevap
Genellikle mutfak tezgahı ve seramikler de harika ürün
Vim markası eskiden beri sağlam ve güvenilir bir marka
On numara bir ürün az beze koymak dahi yetiyor yağ mag dan eser kalmıyor
Mutfak temizliği çok önemli gerçekten başarılı ürün
Z kuşağı bebeleri bilmez, biz yaşlıların gözü yaşlı.
Teşekkürler, bu bilgiler işime yarayacak gibi görünüyor.
Yağ lekeleri genelde havalandırma içinde mutfakta tavanda duvarlarda oluyor
@Vim yağ çözücü özelliği sayesinde herdaim bir numara
Tavsiyeniz için teşekkürler. Aydınlatıcı olmuş. Bilmediğim şeyler de varmış
Temizlik hayatımızın her anında şart ama bazen kötü sonuçlarada neden olabiliyor
Çok amaçlı bir yağ çözücü, yağı kiri söküp atıyor bana en çok mutfakta yardımcı oluyor.
Bir kere kullanmıştım Türkiye'ye geldiğimde, iyi gibi
vim çok eski bir marka diye hatırlıyorum, yenisini hiç denemedim, denemek isterim
Nostaljik bir ürün Vim 💚 temizlik ürününü en kısa zamanda kullanmak istiyorum
Gayet iyi ürün zorlu lekeleri çıkarmakta işe yarıyor baya
Vim ürünlerini iş yerimde kullanıyordum ve bu öneriler iyi oldu.
Mutfak temizliğinde gerçekten gerekli bilgi için tşkler..
abi leke cikmiyoki ama en büyük leke insanın başkasına attığı camurlardir
Adını ilk kez duydum ancak bir gün mutlaka deneyeceğim.
Temizlik iyidir buraya destan yazmamı bekliyorlar heralde...
Güzelmiş temizlik yapmayı severim yağ çözücü ocak temizlemesi güzel duruyor denemek lazım
Çok iyi marka. Çocukluğumdan beri bizim evde vardır
Pek temizlik yapmasam bile yararlı bir yazı olmuş bu konuda gözüm gönlüm açıldı yemin olsun
Burada görüp denediğim muhteşem ürün gerçekten özellikle mutfak temizliğim de elimden düşmüyor.
Davlumbaz dan akan o yağ o kadar rahatlatıcı ki saatlerce izleye bilirim
Fırının üzerindeki yağ lekelerini gideriyor denendi başarılı
eskilerden ne kaldı vimden başka? güzel açıklama olmuş
En zor olan kısım lekeleri çıkarmak pek kolay olmuyor
Normalde yağ çözücüler garip ve ağır kokar ama Vim öyle değilmiş, ocağı silerken fark ettim ve hoşuma da gitti güzel kokusu.
Bu güzel paylaşım için teşekkürler emeğinize yüreğinize sağlık
Hep Vim alayım bir bakayım diyordum bugün kısmet oldu, beklediğimden de başarılıymış.
Vim'i gayet severek kullanıyorum, memnunum, tavsiye de ederim.
Son birkaç aydır elim Vim'e gidiyor, baya sevdim ben bu markayı, iyi ki öğrenmişim buradan.
Vim'in mutfak temizleme spreyi cidden başarılı, denemeyen varsa denesin.
Eski Vim kadar kaliteli ve etkili, daha iyisi yok bence.
Daha marketten yeni Vim aldım, kullanmaya başlayacağım, bakalım nasılmış.
Ankastre temizlemek bir zulüm, bir de Vimle sileyim bakalım nolcak
Yağ lekesinden nefret ediyorum, en iyisi hangisi silecekse o yağları onu alıp kullanacağım artık
Mutfağı silerken mutfak dolaplarını da yağ çözücü ile silerim zaten, Vim iyiyse onu da denerim.
Evimi kendim temizlemiyorum ama temizlersem bir gün o zaman Vimi denerim.
Temizlik beni gerçekten çok yoruyor, yorulmamı engelleyecekse neden denemeyeyim ki?
Temizlik işlerinden pek anlamam ama herkes kullanıyor ve biliyorsa Vim denenir.
Yağ lekesi görmekten gerçekten çok yoruldum, Vim işe yarayacaksa mutlaka denerim
Yağ çözücüler mutfağımın vazgeçilmezi, hele Vim Yaz Çözücü Sprey baş tacım benim, onunla yağlar hızlıca çözünüyor, bilek gücü bile istemeden tertemiz mutfağım oluyor 🙂
Sari güç var çok. güzel cikariyor kitleri bide vimi deneyeykm. bakalim
Vim çok iyi çok güzel manyak süper birşey kesin vim alın
Annemin yıllarca vazgeçemediği tek marka Vim. Yurtdışında benim yaşadığım ülkede yok. Olsa ben de kullanırdım
Her gün mutfağın içinden geçiliyor evdekiler yüzünden, ben de deneyeyim belki kolaylar...
Vim'in yağ çözücüsü çok amaçlı temizlik sağlıyor gerçekten, buzdolabını bile Vim ile sildim, çok beğendim.
Mutfak temizliği cidden zor, sürekli yapmak lazım, o yüzden iyi yağ çözücü iyi bir çözüm olur Vim gibi.
Yağ çözücü olmadan asla!
Mutfakta en büyük yardımcımız yağ çözücüler. Kullanmayan yoktur sanırım. Biz kadınların hayat kurtarıcısı olabilirler. Ah sen olmasan ovalamaktan tutulan kollarımızla ne yapardık?
Vim hiç denemedim, bu hafta alıp deneyeyim. Yemek yemek yapmak güzel de temizliği ve yağ lekesi ayrı dert..😯
Vim, sevdiğimiz kullandığımız güvenilir bir markadır
Vimle gitsin
Yağ lekeleri büyük dert heleki mutfak dolaplarındaki çıkmayan benek benek lekeler
Yağ çözücüler mutfağımın vazgeçilmezi, hele Vim Yaz Çözücü Sprey baş tacım benim, onunla yağlar hızlıca çözünüyor.
ben lokantada çalışmaya başladım en çok masalarla uğraşıyorum onun için kullanmak isterim lekelerin çıkması çok güzel olur
Vim cidden işini iyi biliyor, yağ çözücü gibi değil direkt mutfak temizleme spreyi şeklinde değerlendirip dolapları da Vimliyorum.
Geçen gün Vim yağ sökücü aldım denk geldi öyle, iki fısla bütün ocağı sildim, aynı şekilde aspiratörü sildim, epey uzun süre gider gibi duruyor.
Bilgi için teşekkürler! evdekilere altaracağım. Herkes de baya kullanıyor. Bilinen bir marka değil sanıyordum.
Yağ çözücüyü her yerde kullanabileceksek bu müthiş bir şey.