çok iyi bir ürün annem çok kullanıyor vimle gitsin falan diye şarkı söylüyor bazen (şakaydı) ama ürün gayet iyi yani... ileri de birini bulup evlenirsem hem ekonomik hem de iyi çözücü yani. xd
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
kullanıp memnun kalanlar var mı tavsiye ediyor musunuz
Yıllardır anaaannemin diline pelesenk olmuş bir laftır "Vimlemek" yağlı her yüzey için "Şunu vimleyelim de tertemiz olsun."der. O vim bu vimmiş demek ki
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yağ çözücü ürünler vazgeçilmezim. Teşekkürler bilgi için.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
419Cevap
İlerde evlenirsem aklımda bulunsun. Hiç ev işi bilmitorum. Teşekkür ederim paylaşım için.
Cam ocaklarda da çizmeden temizlik yapıyorsa denenir.
Tek bi ürünün bu kadar şey yapması gerçekten harika
vimle her yer pırıl pırıl heryeri temizliyorum dezgahta yağ lekesi yok oluyo
sağlığa zararı ne durumda çevreye zararı ne kadar, bunları da yazabilir misiniz?
çok iyi bir ürün annem çok kullanıyor vimle gitsin falan diye şarkı söylüyor bazen (şakaydı) ama ürün gayet iyi yani... ileri de birini bulup evlenirsem hem ekonomik hem de iyi çözücü yani. xd
kullanıp memnun kalanlar var mı tavsiye ediyor musunuz
ocaktaki yağları temizlesin yeter bana.😂
Yıllardır anaaannemin diline pelesenk olmuş bir laftır "Vimlemek" yağlı her yüzey için "Şunu vimleyelim de tertemiz olsun."der. O vim bu vimmiş demek ki
Yağ çözücü ürünler vazgeçilmezim. Teşekkürler bilgi için.
Öğrenci evleri için kesin çözüm garantisi var mıdır acaba?
Bu markayı çok seviyorum yağ lekelerini unutturuyor
Mutfak temizliğinde vim diyorum başka bişey demiyorum)
Öğrenci evlerine lazım bundan her yeri mis gibi yapar..
reklamlarda sürekli görüyoruz... alalım deneyelim o zaman
teşekkürler..
Yorumlara baktım çoğu kişi beğenmiş bende alacağım.
Yağ lekeleri çok sinirimi bozar vimi denemek gerek bakalım nasıl
Ocağımı, fırınımı, davlumbazımı Vim yağ çözücüyle sildim, tertemiz oldular, tavsiye ederim.
çok iyi harika bayıldım, gayette hoş olmuş bence. herkes kullansın bence
Bence bu işin kralı vimdir böyle kaliteli ürün görmedim
Yag cozuculer mutfak icin cok onemli ozellikle vim deneyimledim ve cok hosuma gitti
Yağ çözücüyü ocakta, fırında kullandığımızı biliyorum da yerler ilginçmiş...
Vim çok amaçlı yağ çözücü gerçekten harika bir ürün..
bu bilgiler aklımda olsun eminim kullanacağım zaman gelir
Gerçekten çok etkili. Beklentilerin oldukça üzerinde.
Bu yağ çözücü gerçekten de işe yarıyor. Harika bir tavsiye bence herkes kullanmalı
Kir ve yağ lekelerine efsane çözümler sunan Vim Çok Amaçlı Yağ Çözücü Sprey’in güçlü formülü araç jantlarında çok işe yarıyor.
yıllar yıllar önce ananem heryerde vim kullanırdı önce vim sıkardı güzelce biraz bekletirdi sonra suyla durulardı
Anneler yok mu 😊
Tam da ihtiyacım olan bir öneri, yağ çözücü alacaktım başka marka, direkt Vim alırım artık madem beğeniliyor...
Keşke evdeki temizlikçi de bu siteyi kullansa bunları okusa bence uzman olur en iyisi ben bu başlığı ona yollayayım
Mutfak işlerinden hiç anlamam ama araba cantlarında biraz işe yaradıklarını duymuştum denememiş olsam da :D
Yağ çözücü öyle her yerde kullanılabilen bir şey miymiş ya?
Yağ çözücü o kadar güzel bir şey yok nerede kirpas hiç fark etme araba silah eşya pas tutmuş herhangi bir metal on numara temizlik
Özellikle mutfakta bir harikalar yaratıyor.. Zorlu yağ lekelerini kolayca çıkarıyor
Temizliğe baya meraklıyım iyi bi paylaşım teşekkürler
Erkek adamda olsanız iş başa düşünce öyle bir mutfak temizliği yapılıyor ki xd
çok teşekkürler elinize sağlık hemen dikkate alıyorum
Kullanmadım ama anlattığınıza göre iyi duruyor deneyeceğim teşekkürler
Mutfaktaki lekelerin yeni düşmanı vim ! Şimdi lekeler düşünsün 💪
benim gibi bekar evinde yaşayanlar a tavsiye ediyorum
Mutfakta temizlik yaparken gülümseyen kadın bulmak zordur.
tabi ki ocakta hele ki kızartma sonrası bir ocak tam kurtarıcı
Bu markanın bazı ürünlerini kullandık gerçekten kaliteli verim aldık
ocak ve çevresini temizlerken zorlanıyorum ama halledicez :d
Vim benim mutfakta olmazsa olmazim onsuz temizlik yapamam 💛
gönül isterdi ki vim kadar kaliteli bir yağ çözücü alalım, ama ekonomi
Yağ çözücü olmazsa nasıl temizlik yaparız çok zor olur gerçekten
Artık anneme derim. Bu kadar kişi övdüğüne göre cidden başarılı bir marka heralde.
Tesekkkurler gercektennn yararlı oldu gerçekten çok tesekkurler
Faydalı bilgiler yağ lekeleri oldukca zorlayıcı şeyler
vim eski bir marka güzel işler başaracağını düşünüyorum
bende hiç bilmiyorum o markayı
Yağ sökücü mü hangisi ne işe yarıyor daha çözmüş değilim
bunlari yaparken veya demerken agzinizdan nefes almayin olursunuz
Aa mükemmel hemen anacığıma öveyim de alsın şimdiye kadar nasıl görmedik!
Yağ lekesi aşırı sinir bozucu. Yeter ki götürsün milyarlar yatirabilirim
Evet bazen lekeleri çıkarmak zor oluyor , bunlarla daha çabuk işimi bitirebilirim
Evet bazen lekeleri çıkarmak zor oluyor , bunlarla daha çabuk işimi bitirebilirim
Üniversitede apart falan tutarsam lazım olur sağolun :D
Ya bulaşık çok büyük sorun olabiliyo bazı zamanlar gerçektren bu markanin urunlei saglam
Ocak
Mutfak mermeri
Firin
Dolap
Buz dolabı
Havalandırma
Blasik makinesi