Bir fotoğrafçı ve turist olarak gideceğim 2 hafta sonra, gideniniz var mı?

Tisan Yarımadası


Ben Mersinliyim Mersin'de yaşıyorum on numara yer gitmeni tavsiye ederim
Tmam
Bişey isticem sensen çünkü
Mükemmel bir yer dünyada mavi su ödülünü alan tek yer. BENDE GOTUR
Aman aman buyumus de tatillere gidiyor
Tanismiyoruz. Tanismayiz da lutfen usteleme
Ahaha
Cevap
2Cevap
Güzel yer tadını çıkar.😋
Yanlış sulara gidiyorsun knk 😂😂
Bizim köye gidelim gel 😂😂
Baraj var 😂😂😂
Ikiside su 😂😂😂
guzel gozukuyor
demislerse dogrudur ulkenin her yeri cennet ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar