Tek başına tatile çıkmak mı daha keyiflidir yoksa başkalarıyla çıkmak mı?

Başkalarından kastım aile, dost, arkadaş, sevgili, hoşlandığınız kişi, akraba ve benzeri bireyler olabilir.
Tek başına tatile çıkmak mı daha keyiflidir yoksa başkalarıyla çıkmak mı?
- Tek başına tatile çıkmak mı daha keyiflidir yoksa başkalarıyla çıkmak mı?
Tek başına tatile çıkmak mı daha keyiflidir yoksa başkalarıyla çıkmak mı?
Cevapla