Başkalarından kastım aile, dost, arkadaş, sevgili, hoşlandığınız kişi, akraba ve benzeri bireyler olabilir. - Tek başına tatile çıkmak mı daha keyiflidir yoksa başkalarıyla çıkmak mı?
Tek başına tatile çıkmak mı daha keyiflidir yoksa başkalarıyla çıkmak mı?
Bir kere düştüm o hataya tek çıktım. Bir hafta erken dönmek zorunda kaldım. Orada arkadaş yaparim kafasıyla çıkıyorsun ama bilmiyorsun ki ordaki insanlar zaten arkadaş çevresiyle geliyolar oraya. Laflıyorsun bitek samimi olamıyorsun aşırı sıkıcı kumla oynıyan çocuklarla arkadaş olacaktım nerdeyse :))) en iyisi sevgilinle çıkmaktır. Sevgilin yoksa yanına en sevdiğin bir arkadaşını kardeşini alacaksın. Fazla kalabalık iyi olmaz aşiret gibi. Oranın insanı gibi davranman için ortama uyum sağlamak için. Samimi olduğun bir kardeşinle çıkacaksın
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
İnsanlardan uzak kalıp sadece kafa dinlemeye ihtiyacın varsa tek başına gitmek güzel.
Ama amaç eğlenmek, yılın stresini atmaksa tek başına çekilmez olabilir. Bir şeyleri paylaştığın insanlarla gitmek daha keyifli oluyor.
Bende tek gidip gitmemek arasında kararsız kaldım bu ara bakalım zaman gösterecek. :D
Tek başına kafa dinlemek için çıkalabilir. Ama grup şeklinde ya da yanında birileri olsa monoton olmaz diye düşünüyorum. Eğer yalnızlığı seven varsa tek çıkmalı aksi takdirde çok sıkıcı olur.
tek başına çünkü bağımsız oluyorsun istediğin yere gidiyorsun zaman sınırın yok ama başkalarıyla olduğun zaman sen başka birşey istiyon o başka birşey istiyo ondan tek gitmek daha mantıklı
En İyi Cevaplar