
Aile ile yapılan tatiller genelde daha iyi oluyor bence. Tek başına çıkmanın da artıları var ama genelde çok hızlı bitiyor. :D
Tatile tek başınıza çıkmak mı yoksa aileniz ile çıkmak mı daha keyifli?

Aile ile yapılan tatiller genelde daha iyi oluyor bence. Tek başına çıkmanın da artıları var ama genelde çok hızlı bitiyor. :D
Tatile tek başınıza çıkmak mı yoksa aileniz ile çıkmak mı daha keyifli?
Her ikisinin çok keyifli yanları var, her ikiside mükemmel. Bazen yalnız kalıp kafa dinlemek, yeni insanlar tanımak iyi gelebilir. Bazen aile ile eğlenmek, bağları kuvvetlendirmek de iyi olabilir. Hangisine ihtiyaç varsa 😄
C seçeneği verip arkadaş eklesek? Onlarla daha mis gibi oluyor. 😂
O da olur elbet. :D Arkadaş candır zaten ama çok sık soruluyor. :D
Aile ve teklik özelinde sordum tabi soruyu, öyle de sorabilirdim. :D
O zaman tek diyorum sayın müstakbel fenomen 😂
Ha şöyle djdj
Müstakbel Fenomen iyimiş haha
Ajajshs geleceği görüyorum ya ne diyorsun
Bu kadar ileri görüşlüysen bir bak bakalım ben 1 sene sonra neredeyim dfd
Seyahate çıkmış olacaksın 😂
Aman Allah'ım... Bu ileri görüşlülük, bu ilim.. Maşallah hocam djdj
Estağfurullah estagfurullah, yapıyoruz bu işi sevgiyle 😂
Maşallah.. hdfhdfd
En güzeli arkadaşlarla gidilen tatil
Teşekkürler ✌️
Rica ederim 🫡
Cevap
1Cevap
Tatile tabi ki de sevgilim ile çıkmak ama sevgilim olmadığı için tek çıkarım :D
Her yere yalnız gitmek istiyorum keza tatile de öyle, herkes yabancı olmuş bana, en yakınlarım bile, ben herkesten soyutlamak istiyorum kendimi.
Hiç tek başıma çıkmadım ama tek başıma daha keyif alacağıma inanıyorum.
Akıdaşlarla ve tek başına yapılan tatil daha güjel
Ailemle gidersem kesin katil olurum.. ben tek gideyim misss
Arkadaşla gıtmeyi tercih ederim hepte oyle yapıyorum
Yani eğer aile olarak annem babam abim falan ise yok ben almiyim çünkü katil olurum🤣. Ama aile olarak eş'ten bahsediyorsak tabikide eşimle giderim.
Ailemle daha eğlenceli oluyo
Aile ile ya
Ailemle
Tek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?