Tatile tek başınıza çıkmak mı yoksa aileniz ile çıkmak mı daha keyifli?

Tatile tek başınıza çıkmak mı yoksa aileniz ile çıkmak mı daha keyifli?

Aile ile yapılan tatiller genelde daha iyi oluyor bence. Tek başına çıkmanın da artıları var ama genelde çok hızlı bitiyor. :D

Tatile tek başınıza çıkmak mı yoksa aileniz ile çıkmak mı daha keyifli?

Tatile tek başınıza çıkmak mı yoksa aileniz ile çıkmak mı daha keyifli?
Cevapla