bence cadırda namahrem ormanda ayı dolu saldırır falan gece :D
CADIRDA
AÇIK HAVADA
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Açık hava da. Çadırın sıcak havasız ve naylon kokusunu sevmem
ayı saldırsınde gör :D
insanın hayvanından bashetim :D
o yüzden cadırdada kalmıycan dısardada git evinde uyu :D
oymak beyi olarak yasaklıyorum D:
Tabikide cadir ♥️
İftar çadırimi la bura ;)
Çadır ⛺️
Cevap
7Cevap
Çadırda matın üzerinde yatmak çok rahat oluyor.
*Gecen bol olsun.*
Hava iyi, etrafta hayvan yoksa açık hava cok iyi olurdu
böcek fobim var benim ama cadirda uyumuslugum var guzel.
Çok fark yok çadır enazindan bir çatısı var:)
Çatısı varsa olur diyon :)
Çadırda :))) açık havada çiğ yağar bee insan..
İkisi de bana göre değil.
Sevmiyorum en iyisi ev
Çadır sağlık için daha iyi
damda falan isem açık hava, diğer türlü çadır 😀
Çadır iyidir.
rei çadırda :D yaa
ahaha :D
Çadırda uyurum
#hayırlıkandiller
Ikiside değil
Çadır
Çadır
Çadır tercih ederim.
Cadir
Çadır 😎😄
Çadırda uyurdum
Acık havada
Yatakta 😂
Açık havada
Çadırda.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar