emre_dersiniz
Rica etsem bu hesapları şikayet eder misiniz bunlar gibiler yüzünden bu halde bu memleket aşağıda yazdıkları yorumlarda mevcut
Olabilir hatta onfan da adi bir firma metro turizm. Metro turizm muavini kadının üzerine boşalmıştı kadın suratında öyle spermlerle polisi bekledi bu ülkede ne igrenclikler var bilin.. geçen hafta pegasusla adanaya gittim ordan kayseri kırşehir Ankara kocaeli İstanbul şehir şehir geldim bir-çok firma ile gittim geldim İstanbul seyahat dışında hepsi ile bir gün bana sıkıntı yaşatmıştır ama İstanbul seyahat pek sıkıntı çıkarmadı sadece bir kere yarim saat rotarli hareket etti o da trafikten ötürü...
Ben sıkıntı yaşadığımda şikayet ediyorum kanıtlarla ve fotoğraflarla... sizde edin tepki olarak da kullanmayın mecbur değilsiniz ve tavsiyem olsun 2 +1 otobüslerde tekli koltuk seçimine özen gösterin 5 lira fazla fark alınır ama ge iş ve rahat seyahat edersin ben hep öyle yapıyorum..
Koltuğunu arkada doğru hamak gibi yayılan insnalara tepkimi gösteriyorum bir keresine bir kadın da sizin durumunuzu yaşamıştı gözümün önünde gerçekleşen bir durum aklıma o geldi muavin tepkisiz ve arkadaşı olduğu gayet açık bende kadın yalnızdı destek oldum tepki verdim anlamı rahatsız ediyorsun dedim yakınımmış gibi davrandım sonra düzelttiler kendilerini kadın da çaktırmadan mola verdiğimizde teşekkür etmişti böyle de insanlık yapabilirdi diğer yolculardan biri veya boyke de şart değil empati kurmak gerek müşteri olarak başka müşteriye verilen hizmetten rahatsızım gibj tepki gösterilebilirdi yazıklar olsun ki insanlar benmerkezci olmaya başladı başlıyor bana dokunmayan yılan bin yaşasıncılar
Çok güzel yazmışsınız doğru dedikleriniz. Ne mutlu ki size, siz adamsınız onlar da mecburi erkek kimse dönüp bakmadı ve kadından çok full erkekti arkamda ve yanlarda oturanlar yanımda ki kızda sesini çıkarmadı tutmuş bana çok ağır küfür etti buarada biliyor musun dedi bende sus mümkünse dedim kadınıda erkeğide şerefsiz inanın çok sinirliyim ne yazsam ne söylesem bunlara anlamazlar canları acısın o yılan bir gün onları bir sokar o zaman anlarlar belki çünkü bugün böyle birşeye ufak şey boşver diyen susan şeref yoksunları yarın daha beteriyle karşılaşınca anlarlar diyorum başka açıklaması yok.
Bu ülkede bir çok şeyin cezaların, yasaların, kuralların; kesinlikle değiştirilmesi ve düzeltilmesi gerekli.
emre_dersiniz 2 Xper Yaş: 34
Önce bu uslupla yazıyor;
Sen rahatsız oluyorsun diye bütün yolculuk boyunca koltuğu dik tutarak kazık yutmuş gibi oturmak zorunda değil otobüsle sehayette bu gibi durumlardan rahatsız oluyorsan kullanmayacaksin
Sonra da şikayeti duyunca da;
Sırf koltuğu yatırdı beni rahatsız etti demek nasıl bir saygı anlayışı acaba o koltuğu yatırmak yolcunun en doğal hakkı ayrıca eleştiriden rahatsız olup şikayet etmek böyle bir çağrıda bulunmak size çok yakışmış
Bunun gibiler böyle işte
yorum sizlerin..
Yukarıda yazdığı var bir de bu yazdığını çevirip sizli konuşuyor
Şerefsizlik öğreniği burada da karşımızda
Tahammül kalmadı artık bunun gibi... lere
sakin olun... aslında yardımsever bir toplumuz ama bunu bizde siliyorlar modernleşme denen o güzel mantıklı görünen yapı bile zararlı oluyor bize iyilik yapmaya korkar hakkını aramakta çekimser oluyoruz.. eşduyum yoksuluğu yaşıyoruz bu ülkede.. en büyük kaybımız en büyük acımızdır bana göre, o eski bayram arayışları bu yüzdendir kanımca, empati kurmaktan yoksunuz çünkü insanlar daha çok para arzuluyor daha çok kolay elde edilen zafer arzuluyor karşı cinsin duygularına daha az önem veriyor kadını da erkeği de artık aynı..
emre_ dersiniz arkadaşımız henüz bir hanzoya denk gelmediği için seni anlamıyor olabilir yoksa onunda bu durum karşısında bu kadar anlayışsız olacağını sanmıyorum (aslında doğruyu söylemek gerekirse buna inanmak istiyorum, bir umut işte)
sakin olun şu an her nerede ne yapıyorsunuz bilmiyorum ama damla sakızlı bir türk kahvesini stresinizi öfkenizi yorgunluğunuzu alacaktır kurtulduğunuz için şükredip yaşadığınız anın tadını çıkarın yerinizde olsam öyle yapardım :)
bundan sonraki seyahatleriniz de firma seçimin de seçici olmanızda fayda var özellikle tekli koltuk da seyahat edin 1 10 ve 20 nolu tekli koltuklar onlar gayet iyi aklınızda bulunsun
Dediğiniz gerçekten iyi niyetlilik ama maalesef anlamıyorlar bu kişide şikayetten sonra nasıl konuşmuş örneği işte anlasa artık insanlar kötülükle bir yere varılamayacağını. Saygıyı, sevgiyi, hoşgörüyü... Fikirleriniz bu yaşta böyle o kişi 34 yaşında yorum sizin.. Teşekkür ediyorum 😊 fikirleriniz ve zaman ayırıp yazdığınız için dikkate alıyorum
Estafurullah rica ederim, bu durum yaşla eleştirilecek bir durum değil karakter meselesi ben insnalari izlerken yaşlarına bakarak yargılarda bulunurdum sonradan anladim solunan havanın süresinin önemi yok bunu insanları izlerken farkedebikiyorum
Hoşgörülü insanlara denk gelmeniz dileğiyle hoşçakalın 👋🙂
cdn.yeniakit.com.tr/.../...suruyor-h1409567628.jpg
"Tuvalet için dururuz, Namaz için durmayız!" dediklerinden beri ben o firmaya paramı yedirmem!
#Vesselam
Vay şerefsizler bunu öğrendim artık var ya iyice bilendim Allah razı olsun bilgi için
Para vermeyin bunlara..
Şikayet et burdan yazarak pek birşey elde edemezsin
Cevap
35Cevap
Dayan azcik, saygisizlik bu resmen heleki bir bayana ben olsam 7den 70 e kim olursa olsun oyle yatirmam dusunurum
Hep şerefszler denk geliyor ve artık insanlık bitti adam kalmadı bu şerefszi dövsek suçlu olur muyum bir de salak işlerle uğraşmak istemiyorum ama bunu dövmek lazım
Firmanın merkezine ulaşırsın aracın plakasını verip şikayet edersin. Böyle şerefsizler çok var etrafta çok.
Araç plakasını sefer nosunu muavin ve şoför adını alıyorsun Kamilkoç Turizm müşteri hizmetlerinden şikayet açıyorsun elinden bir tek bu gelir
Plakayı aldım sefer numarasıda var adlarnı bilmiyorum
Muavinin yakasında yazması gerek
İnerken bakayım ama yazmıyordu işlerininasıl yapıyorlar görün
Kimse demiyor ya benimde anam benimde bacim var :(((
Yaptıkları gerçekten çok kötü bir şey insanlık kalmadı artık, 2+1 le yolculuk yap önceden bilet almaya bak Pamukkale ile git 👍
Acil olduğu için mecburen aldım o da son bir tane kalmıştı full doluydu
Orta kapının önünden alırsan da kimse yatıramaz öyle koltuklar var ki önündekini kafası direk göğüs hizana geliyor
Bende biliyorum ama boş yer yok
Olmuş artık takma bağzı insanlar böyle gerçi insan bile dememem lazım ama
Nesli kurusun böylelerinin.
En fazla personeli sikayet edebilirsin adamlara bisey olmaz
Ne alaka sonuc da o koltukların belli bir yatirilma dereceleri var o onun hakkı belki üslupları yanlış ama sen haksizsin
Kamil Koça mail at daha otobüsten inmeden arıyorlar
Bunların Türemesini önlemek için korunmak şart türediysede gözünü açmadan anne sütüyle boğacaksın
Indigin zaman yazaneye şikayet et bayan olduğun için yapıyorlar pislikler
Ben boksörüm ve kendimi zor tuttum kafasını twye sokmamak için
Sen rahatsız oluyorsun diye bütün yolculuk boyunca koltuğu dik tutarak kazık yutmuş gibi oturmak zorunda değil otobüsle sehayette bu gibi durumlardan rahatsız oluyorsan kullanmayacaksin
Saygı saygı 34 yaşındasn sen gibiler yüzünden bu hallerde memleket yzık.
Sırf koltuğu yatırdı beni rahatsız etti demek nasıl bir saygı anlayışı acaba o koltuğu yatırmak yolcunun en doğal hakkı ayrıca eleştiriden rahatsız olup şikayet etmek böyle bir çağrıda bulunmak size çok yakışmış
yukarıda ki yazdığınızı okuyun tekrar tekrar.
yaranız var belli.
burada ne yazmışım ne yorum yapmışsınız boş boş.
sizin gibilere ne yapacaktık neyin yakışıp yakışmayacağıda sizi alakadar etmez.
Yazık. Bu yüzden seçmek istemiyorum
pamukkalden sasma bı ara bende metronun soforluyle mecbur kaldık adam gücü yetse bıızı dövecek tabı ıksayrt ettık ama pamukkalden sasmam asla aktarmalı gıderım yer bulasmam yıne pamukkale sASMAM ASLA
Kusura bakma da hata sende yer kalmadiysa oteki otobuslerde binmiceksin senin gibi herkes mecburen bindigi icin bunlar is yapmaya devam ediyor
Acil olan ne yapacak çivisi çıkmış memleketn sen ne diyorsun ya
Memleketin civisi hic bir zaman vidalanmadi ki ciksin. Sen tavrini koyacaksin her kosulda yoksa bunlar hep devam eder. Sileceksin firmayi olup bitecek bir daha ne bilet ne bisey binmem daha iyi diyeceksin. Yoksa katlanacaksin susup
Bidaha binmeyiz dediğin gibi susmak bana göre bir şey değil bugün bana yarın başkasına anlasalar kadınlara düşmanlık var ama böyle şerfszler çeker cezasını Allah Büyük
Kamil koç ıyi firmaydı ama bozulmuş demek ki vay bee
Sen otobūsle ilk kez mi seyahat ediyorsun. Bu dediğin durum birçok otoniste olan olağan bir durum. Önūndeki koltuk yatırır sende ondan kaçmak için yatırırsın koltuğunu.. Meksika dalgası gibi peşpeşe yatar tūm koltuklar.3+1 otobūsler daha rahat
Ne ilki ya kaç defa biniyorum şerefszlkten bahsediyoruz burada ne koltuğuu yatırması arkadaş
Arrkadaşş.. Otobūste muavinin yolcunun suratına boşaldığı memlekette yaşıyorsun. Seninkisi boş muhabbet. Gtūm havası anlayacağın
Böyle b*klardan çıkıyor bu pislikler zaten adinin biri bağırıyor durduk yere bulaşma geç diyip kimse ses çıkarmıyor soonraa küçük şeyler ilerde bir büyür neye uğradığnı şaşırırsn o da olmuş diyip boş geçersen sonra sokakta bile yapmadkları b*k kalmaz neyin davası senin ki yüz bulurlar sessiz kalırsan yanındaki kadına kıza anaya böyle yapıp ses çıkarmayanlar ibnelerden bahsediyoruz otobüste bağırdım biri bakmadı ne diyorsun sen ya millet mal gibi yaşıyor bana dokunmayan diye senin öz kimliğine saygısızlıktır bu kaldırmıyorum git şikayet et banane ne bu sonra muavinde koltuk onun bık bık güzel kardeşim gibi konuşuyor herifi uyaracağınasanki tapulamış gibi. b*kunu çıkardınız herşeyin at gözlüklerinizle devam edin bir gün o yılan bir sokar sizi görürsünüz boş muhabbeti g*tüm havasını.
sizzzz hangı gun saatt neredn nereye gıtınızzz ya da arac plaka sını verın geregını yapalım
Koltuğu yatıranlar en sinir olduğum tiptir Allah yardımcın olsun
Aracin bilgilerini al genel mudurlugu ara.
kaml kocun genel müdürlük mü
Dikkate alacakları bir yere şikayet edelim
Genel mud. dikkate alirdi tabi ettiysen
Saygı denen şeyden eser kalmamış
pamukkale kullan. iyimis
Vatan v millet haini bunlar.
Indiginde sikayetci olabilirsin. Firmadan
Karaktersizliğin dip noktası
Turzm firmalari denetlenmeli
Benim olduğum yerde yapamazlar böyle şeyler.
Geçmiş olsun. Dişini sık. İndiğinde şikayetini yap
Tamamdır ben efeturla gidiyorum
Indiginde plakasini al sitesine gir sikayet et
Özkaymak kullanıyorum hanımefendi
Muavinle beraber adamı şikayet et kardesim
ettim
İyi o zman sevindim buna
Boş yer varsa oraya geç
Şikayet et
bana özelden yazabilir misin
Şerefsizler işte
Koltuk sanamı değio
Evet
Ağızlarına sıçççç
haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar