AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
201Cevap
Bal ayı çiftlerin yalnız gittikleri bir gezidir.
Kaynana ile gidilirse onun adı bal ayı olmaz, ağı ayı olur.
Onlardan kaçmak için gidilir adı da balayı türkçesi aileden uzak demek kaynanayla mi gerdege gircem ne işi var
ben de gördüm arkadaşım götürmüş beni bir gülme aldı sfjdfgjxf
Kabul etmem tabikide 😂 ne gerek var gelirsede kendi kendine takilsin bizden uzak olsun kiskanc cok merkliysa kendi verseymis ogluna
İmkanı yok öyle bir şeye asla izin vermezdim. Oldu olacak ben gitmeyeyim ana oğul gitsinler.
Ya aslında balayı sonuçta götürmek istemem yani daha sonra onla birlikte tekrar gidebiliriz
Ama yalnız kalıcaksa kıyamam belki
he görürürüm tenhada sıkıştırp pişman ederim geldiğine geleceğine onu
Yooo, o varsa ben yokum
tabi canım gelebilir ne var bunda hatta ortamıza da yatsın kardeş kardeş uyuruz nolcak
Binkere soruldu. Hayir balayina goturmem. Balayinin ozelligi bu. Basbasa
kendi anam istese ne yapardim aceba.. once onu dusunurum
Olur mu hiç öyle şey çok saçma Balayı çiftlere özel bişey
Bırak kaynanamı, her hangi bir insanın bile olmaması lazım.
Kayinvalide geliyorsa annemde gelir hep birlikte takiliriz
Gelsin a*mk babasıda gelsin okey oynar bira içeriz kaybeden öder 😂😂
Yok anasının gözü daha neler. Gerdeğe de gelsin bari. Öyle bir dünya yok.
napacaz toplu gerdek gecesi organizasyonu mu düzenleyeceğiz?
Hatta bize masal filan anlatsın sevgili eşcağızımla birlikte kardeş kardeş uyuyalım.
gereksiz eylem. Taktik mi vericek gerdekte ne gerek var gelmesin.
Kaynanam geliyorsa annemde gelsin onlar birlikte takılır daha da kaynaşırlar :)
Balayına götürsünde annesini daha sonra düşünürüz..
Kayınbabamız neci o da gelsin. Cümbür cemaat gelsinler ya negzel olur.
Fark etmez. Anneler olsun. Ama sonuçta o ayri biz ayrı takılırız. Akşam yemeklerde buluşuruz. Ayyy kiyamam ayrı kalmam ben ondan
Bilemiyorum oladabilir olmayadabilir o anki duruma bagli
evet karımı doğurmuş olan o kutsal yaşlı benim için çok değerli olurdu onu kiramazdim
Esim bana sormali ya da kaynanam bana da soylemeli.. benim icin sorun olmaz gotururuz tabi hatta ben kendi annemi de alirim birlikte takilirlar :d
Ortamızda yatar kayınvalidem. Acaba kayınvalidem eşimin gelmesini istermi 😂😂😂
nişanına beniii çagır sevgilimm
nikahına benii çagır sevgilimm
balayına benii çagır sevgilim :D :D :D
Asla boyle bir sey istemem ozel bir tatilde sadece kaynana degil kimsenin olmamasi gerekir yani asıl mesele kaynana olmasindan dolayi istememek degil.
Tabi tabi.
Düğüne gelen herkesi toplayıp gideriz hatta bizde adet öyle.
çok isterse gelsin. bizimle aynı odada kalamayacağına göre sorun yok demektir.
Eşim kabul ederse tatsızlık çıkmaması adına götürürüm, ayrı takılırız genelde.
Isterse annesini getirebilir.
Ama bize karışamaz. Istediğimiz gibi gezeriz. Sorun etmem yani
Allah o kiza yardim etsin 😁
Gelen zaten kızın annesi 😂
O zaman damada yazik 😁
Masraflari kaynanami karsilamis yoksa.
Hayır oğlan karşıladı
Suc kaynanada oyleyse.. Insan cocugunu boyle bir durumda rahat birakmali.. simdi oglu ya da kizi herneyse gelme dese ayip olucak. gel dese esine ayip olucak.. Zor bir durum bence. bende gelsin istemem
İğrenç bir durum mağdem o annesini getiriyor benim annemde gelicek o zaman
iste bak. simdiden huzursuzluk cikti bile 😁 .
Hahaha aynen zaten öyle bir evliliğin uzun süreceğini sanmıyorum
Bu tarz seylerden ayrilinmaz bencede. ama gercekten huzursuzluk cikar yani.. Aileler evli ciftleri boyle iki arada bir derede birakmamali.
Maalesef anlayışsız insanlarda var şu dünyada
Peki diger kaynana haberi olmamismi giderken oda deseydi bende gelicem diye. tam bir aile tatili olurmus d
Onu bilmiyorum ama dememiştir bence çok hanım bir kadın çünkü
En iyisini yapmis.. neyse iyi geceler kisa sohbet icin tskler
Eğer kaynanam huriyenin annesi gibi olursa kıyamam 😅
Huriye kim bee? 😂
Vardı ya Zuhal topal'da damadım beni ve kocamı da götürecek balayına diye 😄
İzlemiyordum yaa evleneceksen gel solmaz favorimdi 😂😂😂
bilmiyorum ki ya degisken bir durum nasil biri falan ama bence oluru var 😀
ihtimal dahilinde değil..
Kafa dengiyse neden olmasın. Akşamda bizimle kalacak değil ya ayrı bir odada yatar.
Balayı bu yani hic bir aile üyesi olmadan geçirilmeli.
E cüş artık ayol ben sabaha kadar mesai yapcam onunla ugraşicam be
Ayyyh olur mu öyle şeyy kaynanamlan bakkala bile birlikte gitmem lazım
balayının özelliği baş başa olması
onunla yine gideriz
Kaynanamı ve kayınpederi gönderirim ev boş kalsın 😀
hatta ben gitmeyeyim canım kocacım fazla masraf yapmasın ikisi gitsin bana yeter 😂😂
Kaynanamın ne işi var? pozisyon taktiği mi vericek? Kızına zarar gelmesinden korkuyorsa vermesin.
Gördüklerini ve duyduklarını kimseye anlatmayacaksa olur. O var diye uzak duracak değiliz sonuçta
Götürürüm madem meraklı bu kadar inadına bağıttırım
gerdek gecesi ne yapmış , ben en çok onu merak ettim. :)
hayır be madem çok istiyor annesiyle gitsin o zaman
🔥🔥🔥🔞sexin 😊😊😊😊😂😂
Henüz o kadar kafayı yemedim : )
şu an evlimisin 😊
Hayr
zenginse evet hatta kocası öldüyse ona bile kayarım
daha neler. eşim annemin gelmesini kabul eder mi?
Onu bilemicem 😂
o zaman otursun oturduğu yerde 😃
annesiyle gitsin o zaman ben gelmiyorum sldlkflg
hayır ya balayı bu başbaşa noluyo karıya
üçlü mü yapacam anasını satım işi ne kaynananın orda.
Oldu gelsin yaparkenkende seyretsin o ne öyle ya balayına bok işi mi var
hahaha düşüncesi bile çok komik geldi :D
haha gelsin tabi annesinin arkadaşlarıda gelsin sıkılmasın kaynanam
O evlilik orada biter agaa