Aile ile gidildiği zaman ister istemez bir kısıtlama oluyor. Arkadaşlarla gidilen tatilde özgürce tadını çıkarabilirsiniz.Siz hangisini tercih edersiniz?
Arkadaşlarla gidilen tatil mi daha eğlencelidir aile ile gidilen tatil mi?
arkadaşlarla gidilen tatildir diye düşünüyorum hiç tatile gitmeyen biri olarak. günü birlik geziler yaptım hep. ama aile ile eğlenceli olacağını sanmıyorum pek. belki de henüz bekar olduğumdan da olabilir.
Ben aile diyorum. Ailenle belli bir süreye kadar tatail yapabiliyorsun büyüdükten sonra evden ayrıldınmı bir daha zor oluyor değerini bilmek lazım bu zamanların..
bence sevgili , arkadaş ve eş ile gidilen tatil daha güzel olur. aile ile gidilen tatilden pek bir hayır gelmez. özgürce hareket edemezsin. bu konu da sizle hemfikirim.
Benim ailemde arkadaş gibidir ama dediğin gibi bir sınırı vardır, daha oturaklı geçer. Ama arkadaşlarla gidilince sınır tanımam hele bide kafa dengilerse ki genelde öyledir, Dadundan yenmez.
Kesinlikle arkadaşlarla arkadaşla gidilen tatilde gez toz istediğin saçmalıkları yap karışan bir kişi olmaz ama aileyle gidilenle aman dikkat et onu yapma bunu yapma kısıtlanabilme durumu oluyor. Özgürce gezmek istiyorsan arkadaşlarla derim
En İyi Cevaplar