Balayında bir otelde konaklamak mı, yoksa gezmek mi daha hoştur?

Ne bileyim tatil her zaman yapılır. Ama asıl daha sonrasında işe güce dönüldüğünde yapılmayacak olan şey gezmek değil mi? İlla yurt dışı değil, Türkiye'nin bir ucundan başlayıp diğer ucuna doğru geziler çok hoş olmaz mı?
Balayında bir otelde konaklamak mı, yoksa gezmek mi daha hoştur?
Balayında bir otelde konaklamak mı, yoksa gezmek mi daha hoştur?
Cevapla