Ne bileyim tatil her zaman yapılır. Ama asıl daha sonrasında işe güce dönüldüğünde yapılmayacak olan şey gezmek değil mi? İlla yurt dışı değil, Türkiye'nin bir ucundan başlayıp diğer ucuna doğru geziler çok hoş olmaz mı?
Balayında bir otelde konaklamak mı, yoksa gezmek mi daha hoştur?
Benim istediğim şey düğün falan yapmayıp, o yıl izin de kullanmayıp balayını gerçekten 1 ay veya 20-25 gün yapmak... Farklı ülkeleri, şehirleri gezmek daha önce hiç gitmediğim yerlere veya gittiğim yerlere bir kez daha gitmek... Kesinlikle Güney Kore-Busan gitmeyi istediğim yerlerden birisi ve Jeju adası. Busan'da geçirdiğim tüm zamanda buraya gelecekte eşimle gelmeliyim diye düşündüm..
Ben tatilden yanayım. Evlenmeden önce görmek istediğim her yeri görmek gibi bir planım var bakalım zaten. Balayında koşturmacadan uzaklaşıp dinlenmek isterim ben.
Öncelikle düğün için harcanacak onca para itina ile biriktirilir. Ardından ortak fikirler ile bir balayı rotası belirlenir. Ben şahsen otele tıkılıp, insan kalabalığı ve gürültüsü içinde bir balayı fikrine uzak bakıyorum. Düğün için harcanacak parayla Avrupa'dan Uzak Doğu'ya kadar çok güzel bir tatil yapılabilir.
En kolay vize Yunanistan'dan aliniyor Kos adasindan baslayacaksin Atina'ya anakaraya gececeksin bir araba kiralayacaksin dogru hirvatistan sahilleri ve italya paran yeterse Fransa sonra geri doneceksin bence cok daha guzel ucak pahali her otelde 1 gun gecireceksin.. emin ol tecrube konusuyor 40 kadar ulke gezdim
balayı aslında vücutta gezip görülmeyen yerlerin görülmesi için icat edilmiştir. o yüsden gesmek değil çöplük bile olsa bir evde başbaşa kalınmalıdır.. ama yeni çiftlerimiz zaten herşeyi gördüklerinden , merak ettikleri birşey kalmadığından , şuraya gidelim bunu yapalım gibi fikirlerlerle otelleri zengin etme çabasındalar
gezmek en güzeli daha fazla kaliteli zaman geçirirler çiftler yoksa diğer türlüsü otel odasında bir süre sonra sıkar ve çiftler tlfonda takılıyor olacak
Ben Barcelonaya gitmeyi düşünüyorum umarım bulduğum hatunun başka planları yoktu. Türkiye de bir çok yeri gezdim farklı kültürler farklı tutkular yaşamak istiyorum
maddiyat warsa. turkiyeyi basta sona gezin. eminim cok mutlu olursunuz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yahu heryer de insanoğlu kendini hapishaneye sokuyor mk hem cebe zarar hem malca gidin cadırı alın mk eskiden otel mi var özgürlüğünüze zincir vurmayın Freedoom
En İyi Cevaplar