Ne demek ulan üstsüz güneşlenmek! Varsın buna çağdaşlık desinler. Ben bu konularda hoşgörülü olamam olmam da. Benden ayrıldıktan sonra istediği b*ku yiyebilir.
Gece gece sinirlendim bak. Neyse ki sevgilim yok 😂
Kendimi bir erkek yerine koysam olay çıkar zaten bikini giyiyor birde çıkarıcak öylemi. Biter yani önemli olan bikiniyi çıkartması değil benim olmadığım yerde sergilediği tavırdır çünkü benim yanım da hanım efendi tatilde bilmem ne olmaz yani
Erkek olacağını varsayarsak adam mecburen üstsüz güneşlenecek. :) Eh tabi eğer kız arkadaşım olsaydı kesinlikle dünyayı ona zindan eder kıskanç sevgili olurdum
demezsen deme a*mk bir hareketle adamligimi kaybedecek degilim Herkes adam olamaz Ben Adam miyim evet karakterlimiyim evet sanane bundan a*mk bir kere ikaz ederim 2cide gerekeni yaparim seninde adam olmagini dusunuyorum adamlik kolay elde edilen bisey degil Telefin numarani ver ordan goruselim Burdan xper yetmedigi icjn bisey yazamiyorum Yoksa yapacagimi bilirdim ben güzel kardeşim hadi uza git
ben adamlik taslamiyorum Verdigin cevabin karsiligini yaziyorum Semt ver geliyim problem degil gelirim adamligi gosteririm sana sevdigim insan bunu yapma dememe ragmen yaparsa ayri Ayrilirim ama ben ikaz etmeden onceden yaparsa ayri bisey Aradaki farka ince cizgiye dikkat et Biraz uzak kaldim. mevzulardan ama Askere gitmeden baslatabilirim gerekirse sorun degil
sıkıntı yok Bilmesemde olur kimin ne olduğunu bilemez bir kerede Olumlu konuşma Bana Adamlık deme ben adamlığın Ne olduğunu biliyorum Lafını geri cek uzamasin tatlı ya baglansin askere gitmeden bana mevzu yaptırtma
Beyler sakin olun. İkiniz de kötü bir şey demek istememişsiniz. Yaklaşım tarzı farklı olabilir. Hatta buna bir şey demeyen normal bulan kişiler de olabilir. Boşverin siz sakin olun arkadaşlar
bir kere benim sevgilimse zaten arkadaşlarıyla tatile gidemez. Hadi gitti diyelim benden önce, üstsüz güneşlendiği yerde sadece kendileri varsa olur belki bir ihtimal derdim ama bu fotoğraf çekmek neyin nesi? Çok pis göğsünden getiririm bunu :D
Erkeklerin olmadığı bir yerde hatta bayanlara özel bir plajda olabilir. Aslında mahremiyet olayını biz sözde çağdaş insanlar abarttık. Mahremiyet diye diye daha çekici hale geldi. Birçok ilkel kabilelerde insanlar bayanlı erkekli çırılçıplak geziyorlar ve kimse kimseye ne bakıyor ne de erekte halde geziyor. Aynı şey ahlakına b*k attığınız batıdaki çıplaklar kampı için de geçerli. Neticede insanın belden aşağısı kaş ya da göz kadar doğal ve normal
ben üstsüz güneşlenmekten ziyade sevgilsini tek tatile gönderen erkeğe takıldım! zaten gönderiyorsa bunuda sallayacağını sanmıyorum. son olarak kimsenin olmadığı ve ıssız yerde tabiki de güneşlenirim. iz kalması iyi mi görmemişler gibi
Onu aradım nasılsın falan derim. konuşuruz kapatırım sonra resimleri ona atarım geri ararım o resimler ney diye sorurum, bu ilişki bitti bare başkalarnan seviştin mi derim hadi kendine iyi bakma ben artık yokum ve telefonu kapatırım
Artık Teleportasyon ya da ışınlanmayı ben mi icat ederim, Fransada ki Havacılık müzesinde ki Concordu mu kişralarım bilmiyorum ama soluğu orda alırım ve de kolundan tutup sürükler eve geri getiririm...
Yorumlara bak ya iyi guldum salla babam salla hic kimse bir halt yapamaz sadece ayrilirlar o kadar millet burayi teksas sanmis yok orayi yakarim yok burayi yakarim ona g*tu yemez bir kere 😂😂
meshebimiz geniş değil çok şukur ha çok istiyorsa babasının boyunduruğu altında yapsın zaten öyle bir insanla hayatta muhatap olacak bir adam değilim cevabım şu olur yallah başka kapıya !
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Başkalarınıın olmadığı (erkek tabi) yerlerde kız arkadaşlarımla güneşlenirim ve güneşlendim de, sorun yok yani
Çok kızarım benim sevgilim böyle şey yapmamalı elalem ne der sonra asdf bizim terasta üstsüz güneşlensin allah tan başka kimse görmüyor ama allah is watching as always
illa üstsüz güneşlenmek isterse ona o ortamı hazırlarım ama yok öyle halka açık yerde açma felanlar ne oluyoz yani bu rahatlık nerden geliyor hop dedik 🙄
öyle bir fiili kabullenemem bunu onaylamayacağımı bilmesi gerekir bunu bilmiyorsa demek ki beni gerçekten sevmemiş bana saygısı yokmuş bundan dolayı o an itibariyle ilişkim biter
Yok öyle bir dünya mezhebimiz geniş değil o kadar toplumun kafa yapısı belli insanların nasıl gözle bakıp kafalarından neler geçireceği belli bizde sevdiğimizi bu manzaraya yem etmeyiz
Güneşlendiği sahili , havuzu, beach barı, şezlonglarla birlikte benzin döker yakarım ne sevgilim bidaha oraya güneşlenmeye gelir ne de diğer insanlar Dedi cevap olarak o_o
bensiz gidecek ve üstsüz güneşlenecek. boşuna zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışmasın, suçlu olduğunu kabul etsin, özür dilesin. ben de arkasından güle güle diyim.
Fotograftaki sen isen tipsiz degilsin etrafina bak bir once. Ayni zamanda snin ot tipsizim dedigin aurat kiminde yaniklar yaralar icinde. Kimilerinin o suratindaki gozu kulagi tutmuyor. Sagligin yerindeyse oturda sukrer ayi. Oyle entel herifler gibi tanri aoyle boyle deme.
Public alanda asla kabul edilebilir bir durum değil Türkiye'de kızlar için ancak özel bir yer olması lazım ve kız kıza bir ortamda belki göz yumulabilir
En İyi Cevaplar