Sizinde "göbek" yüzünden denize havuza giremediğiniz oldu mu 🙏? Yaz bitti ayağımı bile sokmadım anca uzaktan bakarım öyle heryer de adonisli adamlar var karın kası falan ben girersem ayıp olur.
Sizinde "göbek" yüzünden denize havuza giremediğiniz oldu mu?
Merhaba, öncelikle bende sizin gibi düşünüyordum ama taa ki arkadaşım beni denize davet edene kadar zorlaya zorlaya etti etti beni denize soktu :) :) ki ben çok deniz ile arası olan biri olmama rağmen aslında çekindiğim bu düşüncelerin ne kadar boş ve yersiz olduğunu anladım, işte herzaman derim bizler kafamızda beynimizde aslında gereksiz düşünceleri büyüte büyüte kendimizi kapatıyoruz bazı aktivitelere bu çok yanlış rahat ve özgüvenli olmak daimi olmalı... sizede tavsiye ederim ;) sağlıcakla kalın, hoşçakalın.
:) kararınıza çok sevindim, bu arada yukarida ki yazımda ''deniz ile aram olmamasına rağmen diye yazacaktım'' yanlış olmuş kusura bakamyın lütfen... hoşçakalın.
Bol bol hareket edip tatlılardan tümüylr olmada bile uzak durmak lazım abi. O zaman göbekmiş, fazla kiloymuş olmuyor. Şahsen ben de göbek yok ama ben de denize girmedim. 😕
Göbeğin var diye veya başka bir nedenden dolayı insanlardan asla çekinme bence sen sen olduğun için güzelsindir iyisindir insanlar ne düşünür veya bakar eder diye düşünür isen bütün duygularından eğlencelerden uzak kalırsın
Dediğim gibi kardeşim takma çık gez eğlen insanlara karşı öldüğün o duvarlar bir gün üstüne düşer demedi deme 😂😂 biraz edebi bir konuşma yaptım benden beklenmeyecek şeyler ya hepsinin ya kardeşim çık balıklama atla işte
Saçmalama ya :D Ben bu yaz Antalya/Manavgat, Side'de tatil yaptım. Yemin ediyorum denize ve havuza giren heriflerin %90'nı göbekli, mutant ve sırtı kıllı heriflerdi. Hepsi çok relakslardı. Ne yani tatil sadece fit ve kaslı insanların hakkı mı? Parasıyla değil mi? Saçmalama ve in aşağıya :D
Hiçbir şey olmaz. Ben 10-11 ayda 55 kilo verdim. Şu an fitim ve istediğim gibi denize de, havuza da girebiliyorum. Ancak fazla kilo verimden dolayı karın bölgemde yer yer çatlaklar var. Şimdi bunlar yüzünden utanmalı mıyım? Ne utanacam parasıyla aga parasıyla :D
Hocam bende fit ve hafif kaslı bir tipim. İdealim yani. Ama gel gelelim emin ol denize girdiğimde sırtı kıllı 120 kilo sarkık adamlarla beraber giriyorsun. Yani normal göbekli insanlarla girdiğime şükreder oldum.
Tabi ki oldu! 34 yaşındayım. Kendimi bildim bileli bazen küçük bazen büyük bir gögeğim oldu. Şu an 187 cme 85 kiloyum göbek gözükmesin isterim ve gözükmesin diye sabah biri gelmeden giriyorum
En İyi Cevaplar