Sizinde "göbek" yüzünden denize havuza giremediğiniz oldu mu?

Sizinde "göbek" yüzünden denize havuza giremediğiniz oldu mu 🙏?
Yaz bitti ayağımı bile sokmadım anca uzaktan bakarım öyle heryer de adonisli adamlar var karın kası falan ben girersem ayıp olur.
Sizinde
Sizinde "göbek" yüzünden denize havuza giremediğiniz oldu mu?
Cevapla