Her sene tatile gider misiniz?
ihtiyactir
Benim için lüks
imkan olsa hiç calismasam 😂
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Algı meselesi bu.. Kısa süre önce emekli oldum. maddi sıkıntım da yok tatil konusunda.. Çakışırken deli gibi tatile ne zaman çıkacağım diye düşünürken şu anda bu düşünce pek mevcut değil.
Çalışana ihtiyaç..
Çalışmayan zaten her gün tatil yapıyodur..
hersene ben gitmek isterdim.. bu senede planda var ama benim gidesim yok bakalım...
Neden gitmek istemiyosun
bilmem.. sanırım depresyona giresim var😃
yok yok girme depresyona falan
kesinlikle sende 5 kere en az ihtiyacim var 😎
:D çok iyi. peki aynı yere mi yoksa her zaman değişik yerler mi tercih edersin
tabiki degisik dünyayı gezmek lazım 😊
:D iyi keyfini çıkar
tskler 😋
Beni de görürsene gezmeye 😂
ahahahhahahahahha oldu görürsem söylerim 😂
duzelmedi mi hala uygulamadan çıkış yap yeniden gir
Cevap
14Cevap
Arada bir reset atmak gerekiyor :)
Bu arada bir zaman aralığı ne peki 😉
Çalışana ihtiyaç
Durup dururken gidiliyosa lüks
durup dururken giden zaten zengindir😂
Kesinlikle ihtiyaç kafanın bir boşalıp rahatlaması lazım.
İhtiyaç.
Peki her yıl gider misin
İhtiyaç :)
*Gecen bol olsun.*
Teşekkürler de geceye daha var 😉
Her zaman dediğim bir şey:)
Etiket diyorsun😊 keşke hep gece olsa 😉
Evet, etiket gibi bir şey:)
Hep gece olsaydı bu kadar değerli olmazdı, benim için, sanırım:)
Sende geceyi severek yasayanlardan mısın 😊
Geceleri yaşıyorum desek daha doğru:)
Nasıl bir yaşamak peki bu 😉
İhtiyaç kafa dağıtmak
bir Amerika'dayken tatil yapamamıştım.
hiç gitmediğim için bilemiycem :)
Gerçek tatili emeklilikte yaşayacağım.
benim için siradan. tatil yapa yapa tatil olcam
şu an için lüks görünüyor
İhtiyac
Ihtiyac
ihtiyaççç
luks ihtiyac😂
İhtiyaç kesinlikle.
İhtiyaç.
İHTİYAÇ
İhtiyaç
İhtşyaç giderim
kesinlikle ihtiyaç
İhtiyaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar