Güncellemeler
+1 yıl
Havalar ısınınca
her zamanki gibi kendi memleketime gideceğim çeşmeye yani. zaten İzmir de yaşıyorum ve her hafta sonu çeşmedeyim ben yaz kış farketmiyor :D her tatilde de çeşmede geçiririm tatilimi
Tesekkur ederim eig icin
Bozcaada ve Ağva'ya büyük ihtimalle gideriz. Belki Marmaris'e de arkadaşlarımla giderim.
-Gecen bol olsun.-
Eyvallah. tatil süper birşey. Yerimede gez
Öyle..:) Olur:)
Cevap
3Cevap
Bayramda Köye Gidiyorum 😂😂
400 tl ile tatil mi olur ya
L. a..
Uzak degilmi
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar