Avrupa ya da Amerika kıtası ülkelerine İLTİCA hakkında?

Evet arkadaşlar Ben Türkiyenin içinde bulunduğu durumdan ve geleceğimden endişeliyim o yüzden de yurt dışında yaşamak istiyorum daha sosyal daha özgür ülkelerde bu benim seçimim o yüzden bu konuda yorum yapmazsanız sevinirim
Gelelim asıl meseleye yurt dışına çıkmak ve orada kalmak çok zahmetli bir iş. Ya evlilikle gideceksiniz ben bunu tercih edemem ya da işçi olarak başvuru yapacaksınız ki buda çok uğraşmalı bir yol ya da iltica edeceksiniz yani o ülkeye turist olarak gidip sığınma talebinde bulunacaksınız. Tabi adamlar soracak neden sığınma talebi diye? Bu konuyu bilenler ve araştıranlar varsa paylaşabilirlermi hatta yurt dışı KS Canlar sizler cevaplarsanız daha da makbul olur :D
Avrupa ya da Amerika kıtası ülkelerine İLTİCA hakkında?
Cevapla