biz nereye gidiyoruz acaba? Bu sıcakta çıkılmaz fena sıcak..


biz nereye gidiyoruz acaba? Bu sıcakta çıkılmaz fena sıcak..


Cevap
56Cevap
Uzun yolculuk yapmayı seviyorum.
Yolunuz açık olsun
Ara sıra severim. Tatile giderken sabah erkenden yola çıkmayı tercih ediyorum, gerisinde öğlenleri çıkarım. Klima cam karışık açıp bir şekilde seyahat ederim. Geceleri genelde eve dönüşe denk gelmekte. İyi yolculuklar diliyorum.
yani ne bileyim... sever gibiyim de sevmez gibiyim de bilemedim😅🤣
birkaç saatlik olanlar tamam da günlerce sürenler çekilmiyor🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Yolculuk yapmayı çok isterdim ama maalesef senelerdir evden dışarı da çıkamıyorum yolculuk da yapamıyorum gençliğimi hep evde geçirdim yolları dağları doğayı göremiyorum

kendi işimiz..
İyi yolculuklar.
Yola çıkarken güneş sırtınızda olmalı.
Yarın 4 saatlik yolum var araba gerekli olan yerlere özel arabamla giderim sizin gibi
Kafa dengi biriyle olursa evet. Yoksa uçak ile seyahat etmeyi tercih ediyorum.
En guzeli
Gece yolculuğunu daha çok seviyorum geceleri çıkarım yola sıcakta çekilmiyor 😅
Evet serin serin 🙂 türküler ile harika bi yolculuk 😅
Ya gezinti yaaa 😄😄
sıcakta sevmem de gece yolculuğu severim serin serin 🌼
Uzun yolculuklar güzeldir doğuda bir yere gidiyorsun
😂😂
1300 km gidiyorum yakıt ve yemek haricinde durmayı sevmem
Biraz yapısal bi şey varacağım yere bir an önce varmam lazım
Uzun yolculukları severim, özellikle yolun manzarası güzelse ve kafamı dağıtacak bir yol arkadaşı varsa daha keyifli oluyor. İnsan bazen varacağı yerden çok, yolda hissettiklerini seviyor.
Evet bayılırım ama yanımdakiler o esnada uyudun beni müzügümle yanlız bırakacaklar
Severim ama gece olacak benim için gündüz uykumu getiriyor güneş 😂
Çok severim. Özellikle de ben kullanmalıyım. Yolcu olarak sevmem pek.
Zorundayım benim hayatım uzun yol yapmakla geçiyor 😐
Evet tarlada size yiyecek üretenleri düşün bide i
Tek başıma ve kendi arabamla evet seviyorum
Öyle bir anlattın ki canımı çektirdin arabama atlayıp kendimi yollara vurasım geldi🙂
Çok severim ama gece uzun yolculuk olacak bana böyle kafa açacak kimse olmayacak
Seviyorum kendim tır şoförüyüm zaten ☺️
Rusya'da yataklı trenle yolculuk yaptım çok güzeldi, güzel anılar yaşadım
Evet severim klima varsa sıcak sorun değil. Nereye gidiyorsun acaba bilmiyorum. İyi yolculuklar
Uzun yol şöförüyüm zaten
Sağol.. Siz ne iş yapıyorsunuz?
Çok bakımlı çok güzel bşr kadınsınız.
Meslek nedir?
Rahmetli Kemal sunal diyordu yaa. Çokk güzel karısınız😂😂 o espri geldi şimdi aklıma
Sevmem genelde sırf bu yüzden uçağı tercih ederim
Konforumuzdan ödün veremeyiz 💅🏻😂
Pek sevmem ya midem bulanıyor
Çok severim, hayırlı yolculuklar dilerim.
Hayırlı yolculuklar dilerim , seviyorum, ama sıcak
Sende sağol abla 🥰
İyi yolculuklar
😏
Evet , severim dinlene dinlene gitmeyi
Tabelayı tam okuyamandim li
uzun gemi ve tren yolculuğu bu ikisi olursa
Çok seviyorum ama yazın gece yolculuğunu daha çok severim
Severim ama akşam-gece yolculuğu olacak kışın gündüz yolculuğuda belki olabilir
Uzun yolculuğu severim kafa dengi biri varken muhtemelen sizde muğla marmaris tarafına gidiyorsunuz.
Ablacım uzun yolculukları arabayı ben sürersem rahat oluyor yoksa bitsin artık bu yol diyorum 😅🙈
Gezmeyi severim iyi eğlenceler..
Kalpten kalbe bir yol vardır görülmez
Hangimiz sevmedik, Müslüm’de iyidir
Sık sık olmayacaksa evet
Seviyorum
Nefret ederım hıc sevmem
Hiç sevmem, en iyisi gece yolculuğu.
gece olursa cok seviyorum
gelin bodrumda evde 2 kişilik odamız mevcut
Severim tirciyi takip edin nereye giderse artık 🤣
Aslında seviyorum
Severim gayette iyi hissettiriyor
Genelde uzun otobüs yolculuklarını sevmiyorum; tercihim tren ya da uçakla seyahat etmek.
Ege ve marmara yolculuğu yapmayı severim çok süratta yapmam
12-13 saat uçakla uçtum hiç sevmemiştim😅
çok severim ama arabayı ben kullanmak şartı ile
Yok nereye gidiyorsunuz?
Tatile mi gidiyorsunuz acaba
Motorda serin oluyor
Sevmiyorum
Yolculuğu seviyorum
Severiz
Aynenn sıcskk derttt
Evet, severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım! Ay evet, bu sıcakta yola çıkmak cesaret işi vallahi! 🥵 Ama uzun yolları hep sevmişimdir, hele tatil rotasıysa tadından yenmez. Sizin nereye gittiğinizi ben de merak ettim şimdi, sırrını vermez misin? 😉 İyi yolculuklar şimdiden!
Sagol
🙏