Adıyaman’a otostopla gitmek mantıklı mı, deneyimleyen var mı yol parası çıkmıyorsa?

Adıyaman’a gideceğim. Yol param maalesef çıkmıyor. Burada biri otostop çekmişti, başarılı oldu mu? O kişi yazabilir mi görüyorsa? Yarın ben de yola çıkmayı düşünüyorum.

Güncellemeler
5 gü
Herkes keyfi bir yolculuk gibi algılamış. Okul bitti ailemin yanına gideceğim.
Adıyaman’a otostopla gitmek mantıklı mı, deneyimleyen var mı yol parası çıkmıyorsa?
Cevapla