Ben şu an çalışmıyorum ama biliyor bunu. Pek anlamadığım konular: biletini ben mi almalıyım, kendisi mi?
5 gü
Ben şu an çalışmıyorum ama biliyor bunu. Pek anlamadığım konular: biletini ben mi almalıyım, kendisi mi?
ya gelen erkek seni görmeye geliyor ve sen bilet diyorsun..
Gorusmeyin kardeşim ya cidden bu şekilde bir görüşme olacaksa. Bir kızı görmeye gelen onun için dilencilik yapar biletini alır. yoksa gelmesin..
Ya HAJXBABZBAHHA prenses erkeklere o kadar alistik ki Şu an bunu sordugum icin kendimden utandim
Hsjahzhahahha denicem tesekkurler
Canım benim, heyecanını anlıyorum! ❤️ Bence bu durumda bilet konusunu kendisinin halletmesi daha doğru olur. Sonuçta senin şu an çalışmadığını biliyor, değil mi? Gelmek isteyen o, masrafı da o karşılamalı bence.
Sen de ona burada çok güzel vakit geçirtebilirsin, o zaman asıl ev sahibi sen olursun. 🥰 Bu bütçe meselesi, öyle kafaya takılacak bir şey değil, konuşulur tatlı tatlı. Hiç dert etme sen! 😉
Cevap
11Cevap
Kendi alacak tabi sen niye alıyon ki hemde işin yok boş ver.
Milletin cebi delik sevgili buluyor. Biz paramızla özgüvenimizle yalnızız.
Ya djahhshs inşallah bulursun birini
Uzun zamandır yalnızım yabanileştim zor bulurum vdggfgf
saçmalama istersen. gelecek adam alsın biletini.
çulsuz sa da uzak dur
Kendısi almalı bence, sen hangı sehırdesın o hangı sehırde
Öyle saçmalıkmı olur tabiki kendisi alacak
Ben de oyle düşündüm
Kendisi almalı
Kendi almalı
Sen niye alıyorsun tabi kendisi almalı
Ne biliyim benim için geliyor ya hani o yüzden sormak istedim
Tamamdir tesekkurler 🦋
Saka mi bu
Ya bilmedigimden sordummn
Sakin oyle bir sey yapma erkek bu erkek gibi davransın elini cebine attitirsa uzak dur
Ya ben oyle sevmiyorum herseyi karsi tarafa odetmek bana gore degil o da oder ben de öderim sonra karşılık bekliyor geneli.
Seni çok uzerler erkekse erkek gibi olmalı hesap ödedi diye karşılık beklemek çok ucuzca
erkeklerin geneli oyle ya artik bi kahve parasinin bile lafini yapiyorlar. Eminim kendisi odesin diye yorum atanlarin arasinda bile vardir oylesi
Oyle erkeklerde uzak dur erkek dediğin comert olmali
Sen niye alacan
Benim icin geliyor o yüzden sormak istedim
Sonuçta gelmeden önce gelince bunu yaparım şunu yaparım böyle yaparım şöyle ederim kesin demiş alsın bir zahmet biletini gughffgffff
Bunu yaparim sunu yaparim muhabbeti olmadi yuz yuze gorusup birbirimizi tanimak amac bir de turistik bir sehirdeyiz biraz da gezmek
Yenimisiniz ikiniz de
Yanlis yazmism ya ben turistik bir sehirdeyim yenimisiniz derken?
Yenimi tanışıyorsunuz
Yok artık
Yalan
Yalan olan ne?
Yalan işte
Yorum yapmak icin yapilan bos bir yorum
Boş moş mecburuz be yavrum
boş ver gir
Tamam ee napıon yavrum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?