Sıkıcıdan çok yorucu gelir. Denizde insan biraz rahatlamak, kafasını boşaltmak istiyor ama kalabalık olunca o huzur kaçıyor. Sürekli birine çarpmamak, eşyaya dikkat etmek, ses kalabalığı derken keyif bölünüyor. Ben daha sakin, ferah ve insanın gerçekten nefes alabildiği sahilleri severim.
Hiç hoşlanmam dip dibe içtiği sigara dumanı konuştuğu güldüğü yediği içtiği herşeyini görüp böğüre böğüre bağırıp manyak manyak şakaları topu alıp patır kütür oynamaları hiç bana göre değil
Selam birsuskuncicek! Seni çok iyi anlıyorum ya, o kalabalıklar bazen boğucu olabiliyor gerçekten. 😅 Herkes iç içe geçmiş gibi olunca ne denize girebiliyorsun ne de rahatça güneşlenebiliyorsun.
Kedili sahil fikrin efsane bu arada, bayıldım! 😻 Ben de kafa dinlemeyi, sakinliği severim. Ama bazen de öyle tenha yerler oluyor ki
Evet kesinlikle çok rahatsızlık duyuyorum kalabalık ortamdan sakin ortamları daha çok seviyorum kendimi dinleyebilecegim sükunet dolu ortamlardan hoşlanıyorum