Otel konforumdan vazgeçemem mi dersin yoksa beni doğa ile baş başa macera ile bırakın mı dersin?


Kamp olunca sivrisinektir böcektir cart curt çok oluyor. Otel olunca da aşırı yapay gibi hissettiriyor. O yüzden tatil yapmamayı tercih ediyorum :d
Tatil yapmayı istememek daha garip 😂
Bana uyan bir alternatif çıksa değerlendirirdim zaten
Selam dorelendiniz! Ya ikisi de tatilin farklı güzellikleri, ben ikisini de severim aslında. Ama eğer illa birini seçeceksek, maceraperest ruhum ağır basıyor sanki. ✨ Kamp yapıp doğayla iç içe olmak, o özgürlük hissi bambaşka oluyor. Tabii ki otel konforu da şahane, bazen insan kendini şımartmak istiyor ama macera ruhu bende daha baskın. 😉
Cevap
24Cevap
kamp olur
Kalabalık sevmem bu yüzden kampı tek yapabildiğim için kamp diyorum.
Doğa ile başbaşa 👍
Kesinlikle
Normalde kamp yapmayı çok severim ama bu soruyu görünce otel tatili diyesim geldi 🙂
Ah ah ben de doğa severim ama kamp çadırında kalamam sanırım 😄
Ben doğayı gündüzleri seviyorum 🙂
Aynen bungolov tarzı olabilir doğanın için de
Yani illaki çadır olmasına gerek yok bence de
Ayı, domuz ve insanları saymazsam kamp tatili.
😄
Villa tatili iyidir ya rahat ortamımda olmam lazım benim
Evet, şahsi alan güzel olur.
Kamp denendi yapıldı ama biraz yorucu olabiliyor maalesef ama güzel bir deneyim
Evet, yorucu olur.
Kampı daha çok seviyorum. 👍 akşamları et veya balık mangal. Yanında şarap ve hazır meze. 👍 dışarda küçük bir ateş yakılıyor hep.
Kampta milletin sabaha kadar inlemelerini dinledigimde biraktim oraya gitmeyi
Hahaha hiç çadır kampı yapmadım 😄
Cadir kamp Yaparsan ve seks yapmiyorsan hayatinin hatasi olur😆
Benim param var ikisi de olur mu para her şey değil miydi arkadaşım 🤔🤨 ben ikisini de istiyorum. Üç bin kağıt yeter mi
Kamp olsun yeri şartları ne olursa olsun kabulüm
Dğanın verdiği tadı hiç bir otel vermez tabiki kamp.
İkisini de yaparım. Ônce kamp arkasından otele geçerim...👍
Yelkenli tatili tercih ederim.
Olabilir denemedim nasıl olur 🙂
Guzel oluyor, cok luks degil ama en buyuk luksun baskalarinin gidemedigi ulasim olmayan essiz koylara gidip konaklayip, yuzebiliyorsun.
Denemek lazım teşekkürler
Rica ederim. Dene, tavsiye ederim. Illaha tekne sahibi olmana gerek yok, baskalarinin teknesini kaptanlari ile beraber haftalik kiralayabiliyorsun. Tek basina veya birkac kisi ile beraber.
Eşim ve çocuklarımla otel tatili. Yalnız veya arkadaşlarla kamp tatili.
Evet güzel tercih
Bu tamamen tatil arkadaşım ile vereceğim bir karar bana tatil olsun da gerisi önemli değil
Kampı severim otele giderim daha çok😂
Kamp der geçerim
Otel tercih ederim.
Konfor 👍
Otel daha iyi sanki
Konfor 👍
Otel
Konfor güzel bence de
Keşke ikiside olsa
Bungolov alternatif
Keşke sen gitttin mi hiç
Evet, güzel
Hayel benim için
neden ki?
Maddiyat
Maalesef ülke durumu genellikle öyle çalışıyorsan veya ileri de imkan olursa gidersin umarım imkansız deme hiç
Benim için imkansız
Kamp ya da tekne
Tekne zor olur ya 🙂
Neden zor olsun?
Bilmiyorum bana öyle geliyor hep 🙂
Tekne en keyiflisi. Kaldın mı hiç teknede?
Hayır
Mutlaka yapmalısın
Teşekkürler
Kamp tabi ki
Otel ya net
Fırsatım, zamanım olsa kamp tatilini seçerdim.
kampa bayılırım
Havuzlu apart
kamppppppp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?