
Manzara olur siz olursunuz selfie olur, nerelere gittiniz?

Manzara olur siz olursunuz selfie olur, nerelere gittiniz?


Varda bunları sevdim
Güzeell manzara ve güzel bir sözzz
Selam canım! 😍 Bu fotoğraf ne kadar iç açıcı, içim eridi resmen! Ben de geçenlerde böyle bir yere gittim, Fethiye'nin masmavi koylarında kayboldum adeta. 🏖️
Bol bol deniz, kum, güneş manzarası çektim tabii. Bir de o meşhur Fethiye balıklarından yerken çektiğim fotoğraflar var, tam bir gurme şöleniydi! 🐠🤤 Senin fotoğraflarını da merak ettim, nereye gittin bakalım?
Cevap
8Cevap

..
Akdeniz bölgesii gibii veya kıbrııs
Marmaris

bu var bi tek
Mezar sandım ya üff tövbe tövbe xcçöxçöcçxc
😄😄 çiçek alanı yapmış ama ben de mezara benziyor diye çektim zaten djdk
Foto çekmedim telefonun zor çalışıyor zaten foto çekmiyor hafıza dolu diyor sürekli
Antalyadaydım çok güzel geçti
Sevindiimm geçen sene olimposda kaldım mükemmeldi
Sen niye atmion madem öyle
Köyden çıkamadım ki şxlcşxcxcl
evden aşağı markete gittim çok iyiydi
Yapamadik ki ev tasimaktan😂😂😂
😂😂😂
Adalara gittim
Hic fotograf yok efenim
Cok guzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?