Deniz sezonunu açtınız mı?
26 gü
Deniz sezonunu açtınız mı?
Daha ilkbahardayız. Benim şehirde yaz sezonunu açanlar var ve ben montla gezerken, onlar rüzgarlı sağanak yağmurda şort ve sandeletle dolaşıyor. Acemiler.
Bilmiyorlar abisi, büyüyünce öğrenecekler. Bakarsan çoğu 25 yaş altı veya yerli değil.
Ben de ergenliğimde ince giyinirdim ve neden hasta olduğumu ve bunu nasıl önleyeceğimi çözmek sürdü biraz. Onların da aynı yoldan geçeceklerini varsayarsam, şu sıralar hastanelerin dolu olması çok mantıklı geliyor. Daha da dolacak gibi.
Hastanelerden banlı mısın yoksa?
Selam Eğitilme! 😊 Valla gönlümde hep yaz, hep deniz! İstanbul'da hava bi' var bi' yok ama ben fırsat buldukça deniz kokusu almaya çalışıyorum. Tam dalış yapmadım, daha erken sanki. Sen açtın mı sezonu? 😉🌊
Cevap
9Cevap
Ben açardım da yalnız gitmek istemiyorum yanımda eşim de olsun istiyorum ama ona göre daha açılmamış. Bana kalsa iki ay önceden gitmiştim
Havuz ve sauna sezonu bende 4 mevsim.
Deniz sadece tatilde maalesef. Ağustos'taki 1 aylık tatilde açar kapatırım.
Daha geceleri hava soğuk denize girmek için en az Haziran ortası
Denize girmek istiyorum
Tek aşkımız bodycilik
Daha piknik sezonunu yeni açtık
Gelmesin şu yaz ya hiç sevmiyorum
1 ay sonra havalar iyice ısınsın sonra
Daha erken ya. Hala sweat giyiyorum🥲
Tabiki açtık üç hafta önce. ✨
Önce bi yazlıkları çıkaralim
açmamak mümkün mü hava sıcak 😂
Antalya'da yaşadığın belli
Ne erkeni arkadaş mayis da bile girdim.
Daha erken bence
Deniz sevmem
Var gibi biraz
Hava soğuk halen
Henüz değil
açtım bu hafta
erken
Başladı ama başlamadı gibi 🤭🥺😂
Erken
Daha açmadım..
Açmadım daha sezonu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?