Ordu’da insanlar denize giriyor 🥶 Sizin için ne zaman açılacak deniz sezonu?
Mavi ve yeşiliniz bol olsun 🌊🌳


Ordu’da insanlar denize giriyor 🥶 Sizin için ne zaman açılacak deniz sezonu?
Mavi ve yeşiliniz bol olsun 🌊🌳


Ben güneşlenemiyorum, denize giremiyorum.. Hastanelik durumlar yaşadığım oluyor.. Beyaz tenli olduğum için güneş çarpıyor.. Havanın çok sıcak ve güneşli olmadığı bir gün olmalı..
Zor, şifa dilerim.
Ben suda çok üşüyen birisi olduğum için ancak Temmuz ve Ağustos gibi o da antalya gibi sıcak yerlerde girebiliyorum.
🌿
Benim için bu yıl açılmayacak gibi,.. ne zaman açılır bilmiyorum çünkü bunun için deniz olan bir yere tatile gitmem lazım.. oda anca antalya olabilir.
Bizim denize güven olmaz biliyorsun mayısın ikinci haftasına kadar girilmemeli 😂
Ben Haziran diyorum sen iyi niyetlisin 😅
Ünye de sorun olmuyor pek denize girmek sahil boyu kıyı köşeler yeterli zaten ondan 😂
Orduda sorun oluyor ne yazık ki
Cevap
9Cevap
Valla geçen gittiğimde akşam üzeri totomuz dondu. Neyse ki Jack Daniels diye birisi içecek yapmış, az içimiz ısındı.
Töbest.
Ah be KS ne değerlisin adın sahillere yazılıyor 😂😂😂
Bi iki aya anca üşüyom ben
Dalgada siliniyor diye başkasını layık görmedim
O da haklı bir sebep
İstanbul'da Ağustos havası var ama denize girilir mi emin değilim 🤔
Acele etme
Acele işe şeytan karışır demişler
Aynen
görsel harika, Şu an öyle bir yerde olmak isterdim.. soruya cevap denizimiz yok 🥲
Olsundu.
Haziran da açarım. Havuz sezonu Mayıs da açılır da deniz için. Farklı şehir lazım. Onun hayaliyle geçirdik kışı 🙃
Maddi yönden sıkıntıya gireceğim için açılacak gibi değil. Kısmen kamp tatili olabilir.
Bayram'da İzmirdeydim deniz sezonunu açtım ben 😅
Girmek için açmam sezonu. Ama izlemek için çoktan açtım.
Ben denizi sadece izlerken seviyorum. Bu yüzden belli bi sezonu yok benim için.
Bizde açıldı da bugün hava kötü 2 gün sonra düzelir geri inerler aşağa
Çoktan açıldı bile
Sana sormadık 🙄 Sen biz el öperken deniz öptün
Ülkenin gururusun 😂 en iyisini yaptın
hiçbir zaman maalesef.. 😄
neden üstad
yaşadığım yerde deniz yok.. Denize gidecek vakit de yok.. Leğene Su doldurup ayaklarımı sokarım içine artık.. :/
Olsun üzülme kiminin de leğeni yok
Haziran sonu Temmuz başı
Bende merak ediyorum vallah ne zaman acilcagni 🙄
1 hafta önce açıldı😄
Haziran sonu Temmuz başı
Haziran sonlarına doğru
Okullar tatil olunca
1 ay içinde açılır ☺️
acilmicak.
Neden
🙄 diyemedim bir şey
2 ay önce açtık biz
Nere ora
İzmir
Yakışır
Sizede
Temmuz- Ağustos gibi açarım
Ağustosta
Ağustos sonu 😂
Mayıs Haziran
Bilmiyorum
Hazirandan sonra
Yüzme bilmediğim için
Hiçbir zaman 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?