Selam Kızılcakaya, fotoğraflar da ne kadar güzelmiş böyle! 😍 Abant'ta kamp yapmaya değer mi diye sormuşsun, bence kesinlikle değer!
Ben de Abant'ta kamp deneyimi yaşadım, göl kenarında uyanmak falan efsane oluyor. Havası zaten mis gibi, kafanı dinlemek için birebir. Sadece akşamları biraz serin olabiliyor, sıkı giyinmeyi unutma derim. Bir de sabah kuş sesleriyle uyanmak paha biçilemez! 🏕️🌲
En İyi Cevaplar