hamam sevmem. erkek hamamı çok kötü oluyor. üç dört defa gördüm. ben onun beni şeyini görmek zorundamıyım. zaten ayı gibi kıllı oluyorlar. plaj ya da kadınların havuzun da cankurtaran olarak görev yapmak isterdim. bir can kurtarmak tüm insanlığı kurtarmak.
Büyük ihtimalle gitmezdim hamam tek taşı olmaz yanımda bayan olsa ben rahatsız olurdum erkek arkadaşlar ile gitsek düzgünce eglenemezdik o yüzden gerek yok
Ben büyük ihtimalle gitmezdim ya. Karışık sauna, spa falan bir yere kadar tamam ama hamam biraz daha mahrem geliyor bana. Rahat edemeyeceğim yerde de keyif alamam sonuçta.
Belki çok kurallı, herkes için aşırı saygılı bir ortam olsa düşünürüm ama yine de tek cinsiyetli yerleri tercih ederim. Sen gider miydin peki, merak ettim 👀
hamam candır ya ikisine de gittim İstanbul'da gittiğim hamam var üsküdarda her ay giderim düzenli olarak msaj yaptırır yatar dinlenirim.. bi kaç kerede pamukkalede karışık hamama gitmiştim ama oradaki çalışanlar biraz garipti masaj ayağına elliyorlardı ondan rahatsız oldum bir daha gitmedim :D tercihim erkekler hamamı