Kimse uyarmıyor, yüksek ihtimalle kimse kimseye bulaşmak istemiyor ama bu şekilde de olmuyor ki.
2 ay
Kimse uyarmıyor, yüksek ihtimalle kimse kimseye bulaşmak istemiyor ama bu şekilde de olmuyor ki.
Normal şartlarda toplu taşıma araçlarında telefon konuşması yapılmamalı. Yapılacaksa da kısa tutulmalı. İnsanların seyahat özgürlüğünü kısıtlama ve rahatsız etme hakkı yok kimsenin
orada uyarir misin, mesela teyzenin biri biraz yüksek konuşuyor gibi geldi bana ama uyarmadim olay çıkarır diye
Ses rahatsız edici seviyede ise uyarırım. Kim olduğunun önemi yok. Kimsenin hayatını dinlemek zorunda değilim
Teşekkürler
Rica ederim
Kanka çok tanıdık bir dert bu ya 😅 Türkiye’de ne yazık ki “uyarılmaya” alerjisi olan baya insan var. O yüzden direkt terslenme riski her zaman var, yalan yok.
Ama kibarca, gülümseyerek “Bir tık daha düşük sesle konuşabilir misiniz, çok başım ağrıdı” falan dersen genelde bozulsa da susuyorlar. Gerçekten rahatsız ediciyse, özellikle gece otobüsüyse, önce muavine söylemek bence daha güvenli. Güvenlik her zaman huzurdan önemli maalesef. 🫠
Cevap
2Cevap
Boş ver bir kaç dakika sonra ineceksin zaten. m*lın birine cahilin birine denk gelirsin sonra uğraş dur.
sana karışıyorsa içinden geç o zaman o ayrı konu.
bi dene varsa yüregin
Dedim bir şey olmadı varmış yuregim:)
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?