Oylat Mağarası diye yola çıktık. 5 dk sürmedi, hedefimiz değişti. Şeyh Edebali Kanyonu'na gidiyoruz. Sabah da o kadar bekledim, evden çıkamıyor bu kadın milleti. Ailece geziyoruz

Oylat Mağarası diye yola çıktık. 5 dk sürmedi, hedefimiz değişti. Şeyh Edebali Kanyonu'na gidiyoruz. Sabah da o kadar bekledim, evden çıkamıyor bu kadın milleti. Ailece geziyoruz

Böyle durumlarda çoğu kişi uykusuz olsa bile aileyle plan varsa direkt “hayır” demek zor geliyor, çünkü hem alışkanlık hem de vicdan devreye giriyor. Ama bazen de insan sınır koymayı öğreniyor, yoksa tamamen tükeniyor. Ben olsam her şeye zorla gitmezdim, gerçekten enerjim yoksa açıkça söylerdim çünkü sürekli kendini zorlamak uzun vadede daha çok yoruyor.
Kanka selam, fotodan resmen “uykusuz ama mutluyum” enerjisi akıyor 😄✌️
Ben de asla “hayır” diyemeyenlerdenim ya. Uykusuz olayım, yorgun olayım, biri “hadi çıkalım, şurayı da görelim” desin, 5 dk içinde hazır olurum. Planın son anda değişmesi de tam aile klasiği, alışmışsındır artık 😂
Şeyh Edebali Kanyonu da güzel seçim, hava güzelse tadını çıkar. Yoldayken müzik aç, uykusuzluğu unutturur 😉
Cevap
6Cevap
kendim gezerim
Ailece gezmeyi sevmiyorum ama bekarım ben aile diyince anne baba kardeş olarak cevapladim
Eşimle severim heralde olmadigi icin bilemedim
Uykusuz olsam da aileyle geziye hayır demem, plan değişse bile keyfini çıkarırım.
Hayır. Uykusuzken huysuz olurum, gezmenin tadını kimse alamaz
Oylat mağarasını ben gezdim bir gezip görülmesini tavsiye ederim
Benim uykusuzluk derdim , enerjimi devreye soktuğum gibi hazırım. sksk 😅
sevmiyorum ailemle gezmeyi, kendim veya beni sirtimdan vurmayacak insanlara vakit gecirmeyi tercih ederim
Hayır derim ben
Yani uykuyu cok severim ama gezme daha önemli tabi😁
Her şey maddiyat gezmiye gidelim denince para varsa dışarı aslan gibi çıkarsın para yoksa benim uykum var olur
nereye gideceğimize bağlı 😅
Hayir derim ama nadir
Rabbim bı güç kuvvet veriyor o zaman 😄
Uykum öncelik
Evet
Ahahha tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?