Otobüs yolculuğunun tek güzel yanı varış noktasına varmış ve otobüsten inmiş olmaktır. Başka hiç bir güzel yanı olamaz. Daracık koltuklar, otobüs dışında var olduğu yazan ama olmayan wi-fi, wc olmayışı, arka koltuklarda kasiste çukurda falan içinin dışının çıkması vs. Bunlar nasıl güzel olabilir ki?
Bir defa duygusallaştım kafamı cama yasladım. Çukurlu yola denk geldi kafam saniyede 20 defa sekerek dünya rekoru kırdı. Guinnes falan yoktu orada yani yoksa tescilletirdik. Ayrıca ikramlarında da bi tek püskevit vardı :(
Güzel hiçbir yanı yoktur benim için, tercih etmiyorum. Olumsuz yanları çok fazla: mide bulandırıcı ağır kokular, durmadan konuşanlar, mızmızlanan veya ağlayan çocuklar, kusan kişiler+ kusmuk kokusu 🤢 koltukların arasındaki dar alan. Uzun yolda çekilecek çile değil 😒
Şeffaf, jöle gibi olmaları ve yüzme şekilleri ile büyüleyici buluyorum. Küçükken (8-10 yaşlarda) denizde yüzerken, onlardan kaçmak yerine yakalamaya çalışıyorum 😅
DİYKAT selam, fotoğrafı görünce bile içim otobüse gitmek istedi 😅
Ben net “kafayı cama yaslayıp dışarıyı izlemek”çiyim. Hele gece yolculuğuysa, kulakta müzik, hafif serin klima… Mis. İkramlar da güzel ama çoğu zaman uyku ile tuzlu kek arasında kalıyorum 😂
Sen hangicisinnn, ikramcı tayfa mı camcı tayfa mı? 😄🚌✨
yalnız yolculuk sevmem yalnız yemek yemeyi sevmem yalnız uyumayı sevmem yalnız yürümeyi sevmem yalnız denize gitmeyi sevmem😁😁😁 neden otobüs ya da uçak yolculuğu oldu ben hiç güzel bir kadınla yanyana yolculuk yapmıyorum?
hem ıkram hemde camdan bakmak aslında uzun yolculukları severım molalarda alışverıs guzel uykulu uykulu yemek yemek arabaları karıştırıyorum gece yolculugunda moladayken basıma geldı son anda farkettım😂😂