Otobüs yolculuğunun en güzel yanı ikramlar mı, kafanı yaslayıp camdan dışarıyı izlemek mi?

Otobüs yolculuğunun en güzel yanı ikramlar mı, kafanı yaslayıp camdan dışarıyı izlemek mi?
Otobüs yolculuğunun en güzel yanı ikramlar mı, kafanı yaslayıp camdan dışarıyı izlemek mi?
Otobüs yolculuğunun en güzel yanı ikramlar mı, kafanı yaslayıp camdan dışarıyı izlemek mi?
Cevapla