- Tatil & Seyahat konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u +1 yılBence biter her yolculuk bir gün bitiyor zaten bende yolculuk yapmayı severim en son otobüs ile 8 saat Antalya tatil yapmıştım. ama çok uzun olmasını da sevmem. şimdiden iyi yolculuklar umarım kaza bela olmadan gider gelirsin. ya da gittiğin yerde mutlu olursun
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim barışım gelirsen haber et seni bir gece de hayata döndürsunler 😉
- +1 yıl
Saol abi gelirsem haber ederim :)
En İyi Cevaplar
+1 yılOtobüs yolculuğunu severim. Gerçi ben arabamla uzun yol yapmayı daha çok seviyorum.
Bir de buradakilerin otobüs yolculuğu şöyle böyle demeleri çok enteresan... Sanki İngiltere kraliyet ailesinden gelmişler de, uçaktan hiç inmemisler, hayatları VIP uçaklarda geçmiş. 😂29 Yorumla- +1 yıl
Kral ya aklımda bir soru var hazır sporcu gormusken sorayım çok kafamı kurcaliyor
- +1 yıl
Tabii ki soruyu alayım 😃
- +1 yıl
Allah'ın verdiği vücudu beğenmeyip kas yapmak Allah'a şirk koşmak mıdır
- +1 yıl
Tanrı verdiğinin daha iyisi olduğunu düşünüyor olsaydı ve bu durumu sabitleseydi obezite gibi kompleks hastalıklarda olmazdı. Demek ki neymiş? Bu Tanrı nın en iyi işi değilmiş. Demek ki neymiş? Tanrı da hatalı üretim yapabiliyormuş. :D
- +1 yıl
Haydaaaa konu nerelere gitti ateist olacam biraz daha kalırsam 😃
- +1 yıl
Tanrı'nın verdiği vücudu beğenmeyip kas geliştirmek günahsa, Tanrı'nın yarattığı hastalıkları yenmek için ilaç geliştirip, insan vücudunu daha dirençli hale getiren tıp insanları şirkin kralını koşuyorlar bu mantığa göre... :D
- +1 yıl
Agaaaa beeee az çiplik yapayım dedim üst üste goller yedik
- +1 yıl
Estağfurullah maksat gir gir şamata farkındayım 😃👍💪
- +1 yıl
Atağa kalkarken kontra yedik olsun be baklava yerine şekerpare seven de vardır 😃
Sevmiyorum, aşırı zorunluluk duymadığım sürece tercih etmem.
İyi yolculuklar :)37 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim Caner bey gelirseniz bu taraflara bı akalım gece cluplarina tanıdık çok 😃
- +1 yıl
Yok Antalya'ya beklerim Ankara da anca pavyon olur 😃
- +1 yıl
Kemer deyim gelirsen haber et 😃 inferno yaparız ortam benden 😉
- +1 yıl
Yoruma atlar gibi oluyorum ama Ankara geceleri sadece pavyon dan ibaret değil 😒😒😒 gerçekten kaliteli eğlenmesini sevenler bilir bunu 😆 tutamadım kendimi görünce yorumu iyi yolculuklar😆
- +1 yıl
Ankaraliyim ama bir türlü kendimi ait hissedemiyorum kendimi o yüzden pek ne var bilmem 😉
Gece yolculukları benim için bitmez 🙃
140 Yorumla- +1 yıl
Bitmiyor da zaten lanet yol
- +1 yıl
Gece 3 den sonrasını affetmem 😃
- +1 yıl
İşte tek sorun o 3 nasıl olacak 😃
- +1 yıl
Olmazsa olmaz o var mı tavsiye
- +1 yıl
Hemen başlıyorum tenkkk yuuu
- +1 yıl
Ben genelde rap Karadeniz müzikleri ama tavsiyeler her zaman iyi çıkar
- +1 yıl
Sıkıntı yok eziyet olsa da öldürmedi henüz 😃
- +1 yıl
Şaka yapıyorum tabiki de değil beğendim teşekkür ederim
- +1 yıl
Ahahaha seni gidiiii seniiii
- +1 yıl
Senin müziğine lastik bile dayanamadı 😃
- +1 yıl
Yok ondan değil yanlışlıkla sesi dışarı verdim pat lastik gitti
- +1 yıl
Puhahhaha bilseydim öyle yapardım var mı başka tavsiyen
- +1 yıl
Fark etmez sen en sevdiklerinden söyle sayende mola veriyoruz 😃
- +1 yıl
Valla sen olmasan kimle ugrasirdim iyi oldu bana da
- +1 yıl
İyi ki varsın diyelim mola iyi geldi resetledi beni
- +1 yıl
Omzum müsait ağlamak istersen
- +1 yıl
- +1 yıl
Rica ederim 🍯
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
+1 yılOtobüs yolculuğundan nefret ederim. Özel araçta gitsem o çile yine bir nebze cekilir ama otobüste tanimadığin onca insanın ağız kokusunu çekmek, bebek aglama sesleri, bunaltıcı hava düşününce bile kötü hissettim. Umarim hemen biter sizin için de...
20 Yorumla
+1 yılAhh be AŞTİ demek , bekler bekler beklerken mazide kaybolur insan kimi zamanı sevdiğini karşılarsın kimi zaman uğurlarsın o yüzden Aşti insan için önemli bir mekandır
12 Yorumla- +1 yıl
Soğuk olayını unutmasan 10/10 du
- +1 yıl
👍👍
+1 yılHangi firmayı tercih ettiysem yolda lastiği patladı 😂tek kişilik koltuklari tercih ediyorum müzik eşliğinde gece yolculuklarını seviyorum
113 Yorumla- +1 yıl
Kız uğursuz seninle aynı otobüste miydik yoksa 😃
- +1 yıl
Yok valla ben evde kahve içiyorum.
- +1 yıl
Lastik patladı da acaba sen vardın o yüzden mi oldu diye düşündüm
- +1 yıl
Dua et sadece lastik patlasin 😂😂
- +1 yıl
Başka ne olabilirdi ki metro turizm de gitmiyorum sonuçta 😃
- +1 yıl
Ben son otobüs yolculuğunda otobüste kavga çıkmıştı, lastik patlamıştı ve şoför uyuyakalmisti 🙈🙈 😂
- +1 yıl
Abdestsiz mi biniyorsun otobüse
- +1 yıl
Abdest şart mı 😂😂
- +1 yıl
Şu durumu görünce şart gibi duruyor 😃
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Otobüs yolculuğu yapacağın zaman haber verde cikmayalim dışarı
- +1 yıl
Füze atsaydin 😂
- +1 yıl
Shshshshs füze senin yanında çok etkisiz 😃
Ya ben de 8 saatlik yol git gel yapıyorum sürekli ama hayalet olmamdan mütevellit uyuyamıyorum hiç, sıkıcı geçiyor tabi.
19 Yorumla- +1 yıl
Sen neden otobüs kullanıyorsun ki uçarak gitsene
- +1 yıl
Biraz kilo mu aldin yavaş ucuyorsun haaa bide Casper her yerden geçiyordu ama bacadan gecemiyordu neden sen bilirsin
- +1 yıl
Duman olursan güzel şarkı da söylersin söylesene dinleyelim
- +1 yıl
Ooo ne güzel söylemiş
- +1 yıl
Hayaletler gelmiş haberin yok
+1 yılEn son ne zaman otobüse bindim onu bile hatırlamıyorum. Otobüsle gideceğime bir yere gitmemeyi tercih ederim
21 Yorumla- +1 yıl
Hiç bitmeyecek gibi
+1 yılSeyahat etmeyi her zaman sevmişimdir.. Öflenip püflenmem hiç..
Otobüs, tren.. Hatta kendi kullandığım araç.. Keyif ala ala giderim.. Vaktim varsa,(yoksa da illaki ayırırım) gezilecek görülecek yerlere de uğrarım..
10 Yorumla
+1 yılher yolculuk biter:) kamil koç iyidir
iyi yolculuklar21 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim
u +1 yılHayır sevmiyorum beni araba tutuyor midem bulanıyor.
Hayırlı yolculuklar ✌️24 Yorumla- +1 yıl
İlaçlar var onun için eskiden kullanırdım bende teşekkür ederim 😌
- +1 yıl
O ilaçlar bana etki etmiyor maalesef.
Rica ederim. - +1 yıl
Geçmiş olsun diyelim zor bir durum
- +1 yıl
Teşekkürler 🌸
- Tatil & Seyahat konusunda 860 cevap paylaştı.
+1 yılTek kişilik koltukta onlarca saat yolculuk yapabilirim. İyi yolculuklae😌
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim. Aliiiiihiiiiisss
+1 yılÖnünde koltugunu sonuna kadar uzatmayan bı görgüsüz olmqdigi müddetçe oldukça güzeldir dostum.
14 Yorumla- +1 yıl
Bu tarz durumda ben rahatsız ediyorum insanları zaten bacak sığmıyor bide öyle daha kötü
- +1 yıl
Valla hocam kusura bakma ama arkandakinin içinden neler geçirdiğini bilsen yolculuğu ayakta gecirirsin
- +1 yıl
Yok yok ben indirmem asla önümdeki indirirse rahatsız ederim
- +1 yıl
Heee ok pardon kanka yanlış anladım.
+1 yılEn son ne zaman otobüs yolculuğu yaptığımı hatırlamıyorum.
Ayrı bi' güzeldi tabi..
23 Yorumla- +1 yıl
Normalde araç kiralayıp giderdim bu sefer böyle olsun dedim 😃
- +1 yıl
iyi yaptın dostum. iyi yolculuklar..
- +1 yıl
Teşekkür ederim
+1 yılSabahları hiç sevmem. Öğleleri güzel, akşamları mis. Hele ki yazın.
Halen Bolu'da gecenin bir yarısı kremalı domates çorbası içtiğim o dinlenme tesisini arıyorum.
10 YorumlaKulaklıkla mis gibi oluyor da uyumama engel olamıyorum shsjshjsjsjs en son uykumun kaçtığı dönemlerde uyuyamadığımdan koca gölü uzun bir zaman sonra fark edip yanlış yoldan gittiğimizi düşünmüştüm ve babamlar sağ olsun uzun bir süre benimle eğlendiler zhzjzhzjhsjssj
20 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 472 cevap paylaştı.
+1 yılOtobüs yolcuğunu seviyorum 3 numara ve cam kenarında oturmak gibisi yok seyahat sırasında. Hayırlı yolculuklar. Aştinin soğuğu da bir başka oluyor.
20 Yorumla
+1 yılBen gittiğim yerden çok, otobüste yolculuk ederken kulağımda müzikle camdan dışarıyı izlemeyi; arada bir de durak ve tesislerde durup hava almayı çok dehşet derecede seviyorum 🤤
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEn son3 gun önce 1 bucuk yaşında bebemle yaptim verdiğimiz koltuk parasına yazık cidden 9 saat koridaorda yürüdük. O koltuk tepelerinde gezmek istedi ben durdurdum öyle geçti bir de dönüş var Allahın izniyle..
20 Yorumla
+1 yılO kadar cok bu araclari kullandim ki cok rahat ediyorum. Normal kisisel arabayla gitmek daha kotu ve sıkıcı oluyor.
10 YorumlaBayılırım ben.. Güzel bir şarkı listesi yapar, 1-2 saat yolu izlerim.. Son yolculuğum 22 saatti, 19 saat uyumuştum:)
10 YorumlaÜniler kapanmada. önce her gün yolculuktaydım. Okul uzaktaydı 1/2 saate okulda olurdum. Ama çok seviyorum yaa hayal falan kuruyorsun shshshhs. Müzik dinliyorsun zevkli oluyor. Bide uyursan ohhh missss
13 Yorumla- +1 yıl
En tatlı uyku oluyor
- +1 yıl
Otobüste ki 1 saat Normalde 8 saat uyumaktan daha güzel
+1 yılGüzel oluyorda çok uzun sürünce sıkıyo ya klostrofobi de var bende, kapalı ve dar bir alanda uzun süre dayanamıyorum.
10 YorumlaÇok uzun olmadığı sürece gider bence müzik falan gece olması da ayrı bir melankoli tabii, severim olabilir.
10 Yorumla
+1 yılTren yolculuğunu severim ama otobüs yolculuğunu hiç sevmem
11 Yorumla- +1 yıl
Tren Konya'ya gidiyor oradan tekrar otobüs derdi olmasa yapardım 😌
Çok yaptım her hafta sonu ailemin yanına otobüsle gidip gelmekten bıkmıştım. Rahat olmuyor
20 YorumlaSeviyorum sevmesine de 5-6 saati geçmeyecek.
20 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 752 cevap paylaştı.
+1 yılBen şehirlerarası uzun yolculukları severim. Kafa dinlemek için güzel bir fırsat oluyor.
10 Yorumla - Tatil & Seyahat konusunda 922 cevap paylaştı.
+1 yıl6 saat maksimum , sonrasını sevmem darlanırım boğulurum
10 Yorumla
+1 yılİhtiyacım olan tek şey şu an uzun bir yolculuk ve yolculuk süresince uyumak...
10 Yorumla
+1 yılHiç sevmiyorum. Okul zamanı 15 saat yolculuk yapıyorum memleketle üni okuduğum şehir arasında.
10 Yorumla
+1 yılAh be AŞTİ 5 yılım geçti in çık in çık katlar arasında yerler dile gelse de konuşsa...
10 Yorumla
+1 yılBen yazları otostop yolculuğunu sık yapıyorum, yine niyetliyim bakalım
10 Yorumla
+1 yılGörseli görünce ayaklarımda uyuşma hissettim😬
10 Yorumla
+1 yılUzun seyehatları severim evet müzik eşliğinde manzara seyretmek iyi geliyor
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılJacobs gold 3 in 1 kahveni iç rahatına bak. Kamil Koç’tan başkası vermez o kahveyi 😉
14 Yorumla- +1 yıl
Kahve uykumu getiriyor benim içersem uyurum 😃
Cevap sahibi+1 yılUyumazsan yol bitmez. Senin için daha iyi değil mi
- +1 yıl
Gece uyanirsam sonrası bitmez en azından sıkılana kadar durayım sonra uyurum
Cevap sahibi+1 yılTamam. İyi yolculuklar
- Tatil & Seyahat konusunda 657 cevap paylaştı.
+1 yılKara yolculuğu güzeldir. İnsan kendiyle başbaşa kalıyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılVallaha otobüs eziyetli ama daha kötüsüde var tren yolculuğu hem gürültülü hem manzara yok hemde yollar süre 2 katına çıkıyor
10 Yorumla
+1 yılAyın altınsına benim de yolculuk var
12 Yorumla- +1 yıl
Şimdiden iyi yolculuklar sağ salim gidin
- +1 yıl
Teşekkür ederim
En son mecbur yolculuk etmek zorunda kaldım ıst Adana böyle rezalet yok o yüzden bir daha asla mecbur kalmadan
10 YorumlaArabayla uzun yola bayılırım. Ve kaç saat olursa olsun uyumam. Müzik+yemek+yol izlemek 10/10 aktivite
10 Yorumla
+1 yılKamilkoc cok illet bisey ya 6 şehir gectik 12 tane otogarda durdu bu nasil oluyo
Halk Otobusu sandi kendini 6 saatlik yolu 10 saate gittim10 Yorumla
+1 yılEvet. Sevilir, çok uzun değilse tabii.
16 Yorumla- +1 yıl
8 saat sürer diye düşünüyorum
- +1 yıl
Şaka yazılmış detaya
- +1 yıl
Biliyorsun her soruda bi çiplik olmalı. Yok yolculuktayim da detayın başına şaka dedim
- +1 yıl
Hii tamam.
- +1 yıl
İyi yolculuklar.
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😌
Gizli Üye(25-29)+1 yılBender haftaya gidicem aştiden. Şimdiden üzülüyorum haha
10 YorumlaNefet ediyorum hep midem bulanıyor sjsjs
22 Yorumla
+1 yılhayat sorgulama yolculuğu
10 Yorumla
+1 yılGram sevmem otobüs
Uçak fav10 YorumlaAraba yolculuklarını sevmem
10 YorumlaFazla sevmiyorum ya yol tutuyor beni
10 YorumlaUzun yolculuklar en bi sevdiğim 😌
10 Yorumla
+1 yılSevmiyorum. Kamile de hiç binmedim
10 YorumlaHayatta sevmem en önde oturmuyorsam😒
10 Yorumla
+1 yıl3-4 saat olursa severim de fazlası zulüm
10 Yorumla
+1 yılSeverdim artık sevmiyorum
10 Yorumla
+1 yılEvet ne guzelnolurdu yani öylemi 🤔
11 Yorumla- +1 yıl
Çocukluğumda bile bukadar dusunmemiştim
+1 yılNereye yolculuk
14 Yorumla- +1 yıl
Kemer Antalya
- +1 yıl
Keyifli yolculuklar dilerim
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😌
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
Yol bitmiyor valla otobüs ile
11 Yorumla- +1 yıl
30 dk oldu daha gelmedik bitmiyor bir türlü
Hocaam nireye
16 Yorumla- +1 yıl
Turizm sezonu açılıyor Bizim kış uykusu biter deniz kum güneş
- +1 yıl
Teşekkür ederim piremses
- +1 yıl
Minnak 🍊
- +1 yıl
👍👍
Gizli Üye(30-35)+1 yılKamilkoç Uludağ'ayı sevmem
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl🤢🤢 uzak yol bitiriyor insanı 🤦🤦
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAntalyaya mi kaçıyon
15 Yorumla- +1 yıl
He bı gidelim dedik
Cevap sahibi+1 yılNeresine
- +1 yıl
Kemer
Cevap sahibi+1 yılVayyy
- +1 yıl
Vayyy ya
+1 yılSeverim
10 YorumlaUcak daha eglenceli
10 Yorumla- Devamını Gör (27)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 